Systém AutoStore Pick-up Port zajišťuje rychlý výdej zboží i efektivnější skladování
V dánské prodejně a skladu firmy thansen, dodávající náhradní díly a vybavení pro automobily, nainstalovala společnost Element Logic vůbec první AutoStore Pick-up Port na světě. Ten zákazníkům poskytne plně automatizovaný výdej objednaného zboží. Díky řešení AutoStore, které se skládá ze 14 robotů a více než 18.000 binů, budou mít zákazníci možnost získat svou objednávku prakticky okamžitě. Navíc dojde k výraznému zefektivnění provozu skladových prostor.
Zásluhou tohoto inovativního řešení si mohou zákazníci v nové kodaňské prodejně firmy thansen, jež dodává náhradní díly a vybavení pro automobily a jiná vozidla či vybavení pro kempování v Dánsku, Švédsku, Norsku a Německu, vyzvednout své objednávky prakticky okamžitě. „Požadavky na dodací lhůty a větší míru flexibility dnes rostou a nová technologická řešení jako právě Pick-up Port jsou klíčem k uspokojení požadavků spotřebitelů. Zákazníci si mohou produkty objednat online a vyzvednout je téměř ihned po dokončení objednávky přímo na prodejně – a to kdykoli během dne,“ říká Nikolaj Bjørn Eriksen, generální ředitel společnosti Element Logic Denmark.
Ve skladu nové prodejny thansen se nyní nachází více než 32 tisíc z celkových 200 tisíc kusů zboží. „Zákazníci tak mají přístup k daleko širšímu sortimentu zboží přímo na prodejně a nemusí čekat, než bude zboží přepraveno z centrálního skladu. V průběhu tohoto roku plánuje společnost thansen zavést podobné systémy v dalších 10 obchodech,“ vysvětluje Bent Jensen, zakladatel a generální ředitel společnosti thansen. Nová prodejna nedaleko Kodaně byla otevřena letos na začátku února.
Řešení nasazené ve zmíněné prodejně se skládá ze 14 robotů a více než 18.000 binů. Firma využívá systém AutoStore implementovaný společností Element Logic také v centrálním skladu v Middelfartu, kde v provozu funguje 100 robotů.