Kongres Samoška napoví, jak uspět na trhu
Ve dnech 7.–8. 6. 2023 proběhne v Clarion Congress Hotelu Olomouc již 28. setkání tradičního maloobchodního trhu. Nepropásněte šanci potkat na jednom místě vedle FMCG dodavatelů a samotných majitelů prodejen zástupce centrál maloobchodních sítí a nákupních aliancí jako CBA, Coop Centrum, Coop Morava, Jednoty Boskovice, České Budějovice, Hlinsko, Hodonín, Kaplice, Mikulov, Plasy, Uherský Ostroh, Tábor, Vsetín, Čepos (Bala, Kubík, MS Rapo), Eso market, Flosman, MO Partner, Můj obchod, Nitrazdroj, Provektor, Tempo či Žabka. V předvečer kongresu Samoška probíhá party, která je vhodným místem k navazování a prohlubování obchodních kontaktů.
Letošní ročník provází ústřední téma Jak se udržet na trhu. Zvyšující se náklady na provoz prodejny i rostoucí ceny potravin a dalšího zboží, tím pádem zmenšující se nákupní koš zákazníků, to jsou problémy, které dnes trápí většinu obchodníků. Jak přesto i v této složité době uspět na trhu? Jsou řešením větší spolupráce se samosprávami, dotace, automatické prodejny 24/7 či investice do nových technologií?
Jako jedna z cest udržení obchodu jsou v posledním roce hodně diskutované automatické a hybridní prodejny. Jak takové obchody fungují z technologického hlediska, vysvětlí Pavel Kozler, výkonný ředitel Knowinstore, a Radek Nachtmann, ředitel P.V.A. systems. Zkušenosti s jejich provozem přidají Jan Hoffmann, ředitel Jednoty d. s. v Kaplici, a Tomáš Pokorný, obchodní ředitel Konzumu, o. d. v Ústí nad Orlicí.
Kompletní program a registrace: www.samoska-kongres.cz