Jubilejní 10. ročník Toyota Demo Days přinesl nevšední vizuální zážitek díky nadčasovému mappingu využívajícímu celou stěnu 50 metrů dlouhé haly, prezentoval rozsáhlou nabídku produktů i služeb a přilákal do Rudné u Prahy rekordní počet 760 zákazníků především z řad uživatelů manipulační techniky. Více než 18% nárůst ve srovnání s minulou akcí je důkazem, že naše nejmodernější produkty, technologie a inovativní přístup přitahují pozornost odborníků na logistiku a skladování ve stále větší míře a že zákazníci opět rádi využili příležitost, kterou jim organizátoři v podobě Toyota Demo Days již podesáté připravili.
Jaroslav Žlábek, ředitel a jednatel společnosti Toyota Material Handling CZ, vidí rostoucí zájem zákazníků nejen o jednotlivé produktové skupiny nebo služby, ale jak naznačuje motto dvoudenní přehlídky CODE OF TOYOTA i o jejich logické a uspořádané propojení, o principy, které jsou pro ně vodítkem a inspirací.
„Zákazníci oceňují, jaké dokážeme do jejich složitých manipulačních procesů vnést neotřelé myšlenky, jak dokážeme zkombinovat vše, co máme k dispozici tak, aby do sebe všechny prvky nabídky perfektně zapadly, vytvořily sehraný mechanismus a přinesly ekonomicky i technicky optimální a bezpečné řešení. Považuji Toyota Demo Days za jednu z nejvýznamnějších akcí nejenom pro Toyotu. Počty odborných návštěvníků jasně potvrzují, že jsou na poli logistiky v České republice naprosto jedinečné. Pro nás je to zásadní příležitost setkat se s našimi zákazníky a s našimi partnery při události, která má i svůj obrovský společenský rozměr a umožňuje nám lépe se vzájemně poznat a prodiskutovat i jiná témata, než ta, která obvykle řešíme na každodenní bázi,“ vysvětlil Jaroslav Žlábek.
Strukturovaná nabídka klasiky i moderních technologií
Zastoupení produktů a služeb bylo vyvážené, konvenční manipulační technika, servis, náhradní díly a osvědčená nabídka oddělení Rent & Used obsadila jednu polovinu haly. Druhou polovinu prezentačního prostoru zabraly technologie, které jsou pro někoho stále budoucností, ale pro Toyotu již dnešní realitou. Tyto technologie zastřešované oddělením Logistics Solutions – zejména nejmodernější automatické systémy řady Autopilot, řešení vysokohustotního skladování Radioshuttle, sběr dat a práci s nimi prostřednictvím správy flotily I_Site, ale i různé nástroje a technologie zaměřené na vyšší bezpečnost – přitahovaly také největší pozornost návštěvníků.
Jejich mimořádný význam podtrhlo i odlišné grafické ztvárnění prostředí haly v digitálním stylu založeném na binárním kódu. Jana Bobysudová, marketingová manažerka Toyota Material Handling CZ a hlavní organizátorka Toyota Demo Days, vysvětluje, proč jsme letos vsadili právě na tento přístup a tento způsob vizualizace: „Při tvorbě koncepce letošních Toyota Demo Days pod „binárním“ datem konání 10.-11.10. jsme se zaměřili zejména na témata, která v poslední době rezonují i v oblasti intralogistiky – tedy digitalizace, automatizace, oblast správy „chytrých“ vozíků a telematika. Zde jsme demonstrovali návštěvníkům novinky i na českém trhu velmi osvědčeného produktu Toyota I_Site, které nabízejí jeho další pozitivní rozvoj v podobě doplnění modulu GPS poskytujícího uživatelům nové možnosti speciálních reportů z jejich provozů.“
Další zlepšení nástroje zajistí širší škálu zabezpečení a sledování vozíků, nebo například výrazné zrychlení přenosu dat za pomocí 4GLTE sítě. I_Site je také základem konektivity, kterou představuje nová servisní platforma T-Stream umožňující servisním technikům Toyoty přesnou a rychlou diagnostiku a komunikaci se strojem na dálku. Zároveň zajišťuje přímé propojení vozíků s dalšími řídicími a administrativními firemními systémy.
„Samozřejmě jsme si ale nemohli nechat ujít příležitost předvést i novinky z oblasti klasické manipulační techniky, jakou je například dlouho očekávaný elektrický čelní vozík Traigo 80 s nosností 6-8 tun. Jedná se o vozík, který se díky svým výkonovým parametrům zařazuje na absolutní špičku ve své kategorii. Různorodost odborných témat a aktivit měla hostům naplnit potřeby a očekávání dobře stráveného dne. Snažili jsme se být současní i v mnoha detailech registrace včetně aplikace do mobilu a individuálního příjmu prezentací. K dojmu speciálního business eventu jistě přispěl velkorysý koncept a audiovizuální efekty za podpory moderní techniky. To vše tvořilo více vrstev a propojení s nabitým programem, ze kterého hosté mohli vybírat dle svých preferencí. Vážíme si bezprostředních pozitivních ocenění našich hostů a jsme rádi, že letošní Toyota Demo Days pro ně byly opravdovým zážitkem,“ doplnila Jana Bobysudová.