Internetový obchod s potravinami Rohlik.cz nově nabízí speciální funkci Můj regál, která zjednoduší a zkrátí dobu on-line nakupování. Každý pravidelný zákazník v něm najde své nejvyhledávanější kategorie i produkty. Nabídka se automaticky generuje na základě předchozích nákupů.
„Tímto ojedinělým konceptem zrychlíme celý nákupní proces o třetinu,“ věří Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel společnosti Rohlik.cz. Funkce Můj regál má již na e-shopu vlastní záložku.
Průměrná doba nákupu v on-line supermarketu s více než 13.000 položkami činí kolem 25 minut. Časově uživatelsky nejnáročnější je procházení jednotlivými kategoriemi. Proto se Rohlik.cz rozhodl přizpůsobit nabídku jednotlivým zákazníkům na míru. Po vstupu do záložky Můj regál uvidí kategorie, ve kterých vybírá nejčastěji (např. Ovoce a zelenina, Mléčné a chlazené, Nápoje, Pekárna a cukrárna apod.), a po kliknutí na jednu z nich se mu rovnou zobrazí jeho oblíbené produkty.
„Naším cílem je online nakupování maximálně usnadnit. Tohle je významná pomoc. Zákazník uvidí vše na jednom místě a může rovnou vybírat z produktů, které ho nejvíce zajímají. Personalizovaný Můj regál je sestaven na míru podle historie nakupování. Odpadá tak zdlouhavé procházení sortimentu, který zákazník nechce. Takovou individualizaci nemohou kamenné prodejny nabídnout,“ vysvětluje Rostislav Brzobohatý z Rohlik.cz.
Obsah „na míru“ má výhodu také v tom, že umí zákazníkům zobrazovat pouze nejrelevantnější novinky, slevy či zajímavé akce. „Pokud zákazník nikdy nezavítal do sekce dítě, tak určitě neuvidí nabídku nových plínek. Věříme, že navíc díky regálu na nic důležitého nezapomene a objeví i nové zajímavé zboží,“ dodává Rostislav Brzobohatý.
Rohlik.cz zavedl i v loňském roce několik inovací. Koncem srpna jako první představil „bezplastovou uličku“ – filtr, který z nabídky odstraní zboží zabalené do plastů. Také spustil barevný semafor, který informuje, zda éčka v potravině mohou mít nežádoucí účinky.