Společnost DSV zavádí službu DSV Protect, která kryje případnou finanční ztrátu, pokud dojde k poškození nebo ztrátě jejich zásilky v závislosti na typu a hmotnosti zásilky. Maximální finanční kompenzace je až do výše ekvivalentu 5000 eur.
„Zákazníci si obvykle neuvědomují stanovené limity v rámci odpovědnosti přepravce, a tak jsou velmi zaskočení, když pak ve finále zjistí, jak málo dostanou coby odškodné. To je také důvodem, proč DSV přináší novou službu, DSV Protect.“ říká Karel Kváč, sales & marketing director DSV Road.
Rychlé odškodnění bez zdlouhavého čekání
Okřídlené rčení „čas jsou peníze“ platí v přepravě obzvlášť. V rámci využívání služby DSV Protect mají zákazníci garanci, že v případě vzniku škodní události, bude tato událost řešena obratem a to s minimálními požadavky na dokumentaci. Nemusí tedy ztrácet čas únavným „papírováním“ a mají tak volné ruce pro důležitější aktivity, než je řešení reklamace.
Služba DSV Protect je již dostupná ve Skandinávii i dalších evropských zemích, v Asii a také v USA.
„Zákazníci, kteří mají v zahraničí již se službou DSV Protect zkušenost, si zejména pochvalují krytí spoluúčasti v případě vzniku pojistné události a minimální administrativní zátěž v souvislosti s vyřízením celého reklamačního procesu. Věřím proto, že i naši zákazníci v České republice DSV Protect ocení,“ uzavírá Petr Chocholatý, managing director DSV Road.
V České republice DSV Road zavádí tuto službu od 1. září na sběrné zásilky do 1000 kg do Velké Británie a Severního Irska a zpět do Česka. Další státy budou postupně přibývat.