Martin Heřmanský, dosavadní country manager Harley-Davidson pro region střední a východní Evropy, povyšuje se začátkem roku na pozici managing director Harley-Davidson Strategic Growth Markets v regionu EMEA. Postup na novou pozici je výsledkem restrukturalizace společnosti, kdy po více než čtyřech letech střídá svého předchůdce Enrica D´Onofria a zároveň reakcí a oceněním jeho práce v čele týmu regionu střední a východní Evropy, který patří mezi jeden z nejúspěšnějších v rámci celé struktury značky.
V nové pozici bude mít Martin Heřmanský (44) na starost řízení trhů strategického růstu v rozsáhlém regionu zahrnujícím kromě střední a východní Evropy, také jihovýchodní Evropu, Blízký východ, africký kontinent, Rusko a země bývalého Sovětského svazu. Celkově bude řídit 6 regionálních týmů působících v Praze, Moskvě, Aténách, Dubaji, Kapském městě a Oxfordu.
„Strategic Growth Markets, jak již název napovídá, je region se strategicky významným potenciálem pro značku v globálním měřítku a v rámci Harley-Davidson Motor Company je na něj tedy upřena významná pozornost, samozřejmě spojená i s velkými očekáváními. Pro mě osobně je to obrovská pocta, zodpovědnost a profesní výzva, která vyžaduje rozšíření mých odborných znalostí o detailní znalost kulturních, obchodních a politických odlišností mezi jednotlivými trhy v rámci takto různorodého regionu,“ říká nový managing director H-D SGM EMEA.
Martin Heřmanský bude novou pozici vykonávat i nadále ze své pražské kanceláře. „Díky strategické poloze Prahy a poměrně dobrému leteckému spojení se zbytkem světa není nutný přesun do Oxfordu, odkud se historicky region SGM řídil. Důležitá je kvalitní komunikace a individuální přístup k jednotlivým týmům reflektující jejich různorodá specifika, mentalitu a komerční vyspělost. To považuji za základ úspěchu,“ dodává na téma řízení regionu SGM Martin Heřmanský.
Jeho příběh se v Harley-Davidson začal psát roku 2009, kdy se zúčastnil mezinárodního tendru na šéfa zastoupení značky pro region střední a východní Evropy, a v němž zvítězil nad několika desítkami dalších kandidátů. Od tohoto roku tak z Prahy řídil regionální kancelář a postupně vybudoval tým působící v 8 zemích.
S rokem 2017 přichází pro Heřmanského nová etapa v rámci práce pro Harley-Davidson, která bude především zaměřena na maximální využítí potenciálu pro značku na trzích strategického růstu.
Harley-Davidson Central & Eastern Europe zároveň v blízké době oznámí jméno nového country managera, který Martina Heřmanského nahradí v čele zastoupení značky pro střední a východní Evropu.