Kontrakt na outsourcing logistiky a distribuci pneumatik pokračuje
Společnost PST CLC Mitsui-Soko se svým zákazníkem, firmou Continental, prodloužila kontrakt v logistickém centru v Nehvizdech, kde firmě zajišťuje outsourcing logistiky a následnou distribuci k B2B odběratelům. Kontrakt byl prodloužen do roku 2027.
PST CLC Mitsui-Soko pro společnost Continental v Nehvizdech skladuje pneumatiky, které jsou určeny pro středozápadní oblast České republiky, tedy zhruba od Vysočiny na západ.
Sklad je přizpůsoben specifikům skladování pneumatik
V Nehvizdech zajišťuje PST CLC Mitsui-Soko komplexní outsourcing logistiky, včetně následné distribuce pneumatik v režimu D+1. „Pracujeme v systému zákazníka. Objednávky plánujeme na jednotlivé trasy, ve skladu je vypickujeme, naložíme do vozidel a následující den jsou pneumatiky u odběratelů,“ vysvětluje Jiří Bradna, obchodní ředitel společnosti PST CLC Mitsui-Soko. Firma v Nehvizdech využívá kmenový personál i agenturní pracovníky, vždy podle sezonní potřeby. Sklad v Nehvizdech je přizpůsoben specifikům skladování pneumatik.
Jiří Bradna říká, že na prodloužení tohoto kontraktu měla značný vliv dlouhodobě vysoká úroveň kvality poskytovaných služeb a flexibilní reakce na dynamické požadavky.
Získávání nových klientů trvá déle než dříve
Podívejme se ještě na uplynulý rok. Jaký pro PST CLC Mitsui-Soko byl? „Rok 2023 byl hodně ovlivněn nepříznivými inflačními tlaky. Kvůli tomu rostly naše náklady. Naopak klesaly objemy skladovaného zboží i přeprav. Setkáváme se s dlouhými rozhodovacími procesy u klientů, což souvisí s nejistotou na trhu a klesající spotřebou. Získávání nových klientů je tedy pomalejší. Jakékoliv rozhodnutí, které má spojitost s novou nákladovou položkou nebo změnou logistického partnera, je vždy dlouze zvažováno,“ popisuje Jiří Bradna.
Sklad v Pohořelicích disponuje volnou kapacitou
Nové obchodní příležitosti přinesl nový sklad v Pohořelicích u Brna, nicméně ten stále disponuje výraznou volnou kapacitou. Firma se zaměřuje na maximální péči o stávající klienty. „Cílem je, aby zákazníci byli spokojeni se servisem, kvalitou služeb i s cenovými podmínkami,“ dodává Jiří Bradna.