
Novým CEO firmy Mailstep je Martin Beneš
Martin Beneš se stává novým CEO společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s posláním transformovat Mailstep na silného evropského hráče, který je schopen dominovat v oblasti fulfillmentu a s tím spojenými službami. Na pozici nového obchodního ředitele zároveň přichází Jakub Mates. Na starost bude mít především podporu obchodu napříč Evropou.
Změna ve vedení společnosti nastává v době, kdy se dosavadní CEO Libor Hudeček (na snímku vlevo) přesouvá do role business development managera, kde bude odpovědný za velké klienty, identifikaci obchodních příležitostí napříč Evropou a podporu rozvoje panevropské sítě.
Nový CEO Martin Beneš (na snímku uprostřed) přináší bohaté zkušenosti s utvářením a škálováním produktů a firem jak v České republice, tak po celé Evropě. Posledních sedm let strávil na vedoucích pozicích v oblasti tzv. venture buildingu. Předtím působil ve společnosti Slevomat.cz, kde stál na začátku jejího rychlého růstu, a získal cenné zkušenosti v management consultingu a headhuntingu.
Mailstep i nadále pokračuje v růstu, za poslední rok o více než 50 %, a zároveň si udržuje svou ziskovost. „Nabízíme našim zákazníkům velmi kvalitní službu, která umožňuje obrovskou míru flexibility, možnost soustředit se na klíčové kompetence v oblasti obchodu a marketingu, doručení zásilek koncovým zákazníkům do druhého dne, a navíc je cenově výhodná. I proto v době nevalného růstu e-commerce trhu dále rosteme. Pomáháme zákazníkům rychle škálovat a umíme je podporovat i v době, kdy se sami tolik nerozvíjí. Věříme tedy, že náš růst bude rychlý i nadále. Naše služby budeme výrazně rozvíjet a inovovat a brzy nabídneme i doručení do druhého dne po celé Evropě. Již nyní umíme pokrýt jih Evropy: Itálii, Řecko a Španělsko,“ říká Martin Beneš, nový CEO společnosti Mailstep.
Martin Beneš není jedinou posilou pro Mailstep. Do role obchodního ředitele (CSO) nastupuje Jakub Mates (na snímku vpravo), který má za sebou úspěšné působení v mezinárodním fintechu Teya (dříve SaltPay) jako obchodní ředitel pro Česko a Slovensko. Odpovědný bude za akvizici nových klientů, výkon a obchodní aktivity napříč Evropou.
„Pro růst e-commerce je klíčová zákaznická zkušenost, rychlost dodání a provozní efektivita e-shopů. S našimi službami mohou e-shopy být konkurenceschopné téměř po celé Evropě, mohou se soustředit na rozvoj a svěřit starosti s logistikou a skladem Mailstepu,“ komentuje Jakub Mates.
S těmito novými členy týmu je Mailstep odhodlán pokračovat v růstu, inovacích a poskytování kvalitních služeb svým zákazníkům v oblasti fulfillmentu a logistiky. Společnost očekává, že díky těmto změnám bude nadále posilovat svou pozici na trhu a plnit očekávání svých klientů.