Adastra hlásí personální změny, na post CEO se posune Štěpán Kopřiva
Novým CEO společnosti Adastra Česká republika se stává Štěpán Kopřiva. Dosavadní generální ředitel Pavel Kysela se posouvá v rámci skupiny Adastra na pozici globálního COO. Změny ve vedení hlásí celá Adastra Group. Deklarovaným cílem je globální expanze firmy.
Štěpán Kopřiva (na snímku) je spoluzakladatelem firmy Blindspot Solutions, která patří do skupiny Adastra a zaměřuje se zejména na využití umělé inteligence. Dosud v ní zastával post CTO, nyní se stává CEO Adastra Česká republika.
„Adastra je v České republice lídrem v poskytování služeb v digitalizaci, ať už se jedná o data management, umělou inteligenci, vývoj software nebo consulting. V budoucnosti chceme v těchto oblastech poskytovat řešení s vysokou přidanou hodnotou nejen zákazníkům v České republice a na Slovensku, ale i zákazníkům skupiny Adastra na trzích v severní Americe a v Evropě,“ sděluje Štěpán Kopřiva.
Pomyslné žezlo převezme od Pavla Kysely, který vedl českou Adastru posledních jedenáct let. Ten se v rámci skupiny posouvá na post globálního COO, kde zúročí své dvacetileté zkušenosti ve společnosti. „Adastra je o lidech. Každá z našich poboček disponuje jedinečnými talenty se specifickými kompetencemi. Naším cílem je nabídnout zákazníkům to nejlepší z celé skupiny. Těším se na to, že se mohu aktivně podílet na další fázi rozvoje skupiny,“ říká Pavel Kysela.
Nově vytvořenou globální pozici chief AI officer bude zastávat dosavadní CEO Blindspot Solutions Ondřej Vaněk. Převezme odpovědnost za budování kompetence v oblasti využití umělé inteligence (AI) u zákazníků po celém světě.
Kromě změn ve vedení české Adastry hlásí novinky také celá skupina. „Od změn si mimo jiné slibujeme rychlou globální expanzi. Nová struktura a vedení umožňuje efektivněji alokovat veškeré zdroje tak, aby se Adastra brzy stala globálním lídrem v oblasti cloudu, dat a umělé inteligence,“ vysvětluje zakladatel a člen představenstva společnosti Jan Červinka.
Nová integrovaná struktura společnosti vychází vstříc potřebám zákazníků, informuje firma. Díky investicím do globálních center v oblasti cloudu, dat a umělé inteligence, vytvořením globálního vedení v klíčových odvětvích a plné integraci globálních dodavatelských kapacit pod jednu provozní jednotku tak dosáhnou zákazníci kdekoli na světě na služby celé skupiny.
„Tato transformace umožní společnosti pokračovat v růstu na klíčových trzích v Kanadě, střední Evropě a Německu. Podpoří také rychlejší průnik na trhy v USA a západní Evropě a rozšíření dodávek v jihovýchodní Asii, Latinské Americe a jižní Asii,“ dodává Jan Mrázek, zakladatel a člen představenstva společnosti Adastra.