logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Developeři v ČR plánují výstavbu téměř sedmi milionů metrů čtverečních průmyslových ploch Co...
  • Gekkon spustil pilotní projekt řízeného nabíjení vozíků Heli Power System z fotovoltaiky Na...
  • Pro tři čtvrtiny zákazníků je důležitá rychlost doručení, udržitelnost zatím tolik netáhne...
  • Za posledních sedm let vzrostla obliba výdejních míst čtyřnásobně, zjistil průzkum realizovaný...

Still spustí v Hamburku výrobu palivových článků

10. října 2022
Sklad 0
534
Still spustí v Hamburku výrobu palivových článků

Still spustí v Hamburku výrobu palivových článků

V technologii palivových článků spatřuje společnost Still i vzhledem k současné energetické krizi velký potenciál. Proto v příštím roce uvede na trh vlastní 24V palivový článek pro své vozíky, který se bude vyrábět v hamburském závodě této firmy.

Na tiskové konferenci uspořádané v Hamburku pro evropské novináře o tom informovali zástupci vedení společnosti. Prezentovali zde ovšem také širší záměry a vize tohoto inovativního dodavatele manipulační techniky.

„Na výzvy naší doby nestačí jedna jediná odpověď. Kromě individuálních řešení manipulační techniky pro náročné úkoly, kterou lze škálovat a variovat, se stále častěji objevují požadavky na chytrá řešení s vozíky pro jednodušší využití, které nejsou tak komplexní. Může jít o vozíky bez kompletních balíčků variant výbavy, vozíky základní úrovně – připravené a rychle dostupné,“ poznamenal ve své řeči Frank Müller, senior viceprezident pro brand management Still. Zásadní je podle něj nepřipouštět v oblasti kvality, bezpečnosti nebo servisu kompromisy.

Firma se soustředí na dvě produktové linie připravené na míru požadavkům zákazníků – Xcellence a Classic. Linie Xcellence přináší pokročilé technologii pro náročné aplikace, vysokou variabilitu a přizpůsobitelnost. Jejím středobodem se stane chystaná nová generace elektrických vysokozdvižných vozíků RXE. Ta postupně ve všech kategoriích nosnosti nahradí stávající řadu RX a podle společnosti Still nastaví nové standardy v oblasti energetické účinnosti a udržitelnosti.

Linie Classic pak nabízí řešení vozíků základní úrovně s nejdůležitějšími funkcemi – standardizované, rychle dostupné a za příznivou cenu. Jejich prostřednictvím chce hamburská společnost podle vlastního vyjádření proniknout do cílových skupin a na trhy, kde dosud hrála jen vedlejší roli.

 

Kromě poptávky po jednodušších produktech a větší skladové technice zaznamenává Still u svých zákazníků i rostoucí zájem o automatizační řešení s možností rychlé implementace, jež jsou zároveň škálovatelná. Tento trend vyplývá z přetrvávajícího nedostatku kvalifikovaných pracovníků, který na intralogistiku dopadá v mnoha ohledech tvrději než na jiná odvětví. Inteligentní řešení automatizace jsou navržena tak, aby pomohla tyto mezery zacelit. Výzva spočívá v tom, že stávající skladová struktura bývá často umístěna ve stísněných prostorech, a proto se příliš nehodí pro automatizaci. Still se snaží tyto situace řešit pomocí chytrých zařízení pro brownfieldy, jako jsou samoučící se průmyslové vozíky, které si poradí i s nepříznivými podmínkami, a chytrým oddělením horizontální a vertikální přepravy pomocí tzv. želv a AGV, které jsou vhodné pro smíšené provozy.

Současný vývoj v oblasti fosilních paliv přináší další impuls pro přechod k flotilám s čistě elektrickým pohonem. Více elektrických vozíků ale na druhou stranu znamená více nabíjení najednou. Lithium-iontová technologie sice umožňuje průběh více nabíjecích procesů současně (obvykle při změně směny nebo po skončení práce), to s sebou však nese riziko drahých energetických špiček v závodech. V této oblasti chce Still své zákazníky podporovat inteligentním řízením energie – nové chytré nabíječky jsou navrženy tak, aby napomáhaly inteligentnímu řízení nabíjecích procesů a rovnoměrněji rozkládaly zatížení a výkonové špičky. To podle firmy umožňuje výrazně uspořit na nákladech na elektřinu při plné provozuschopnosti manipulační techniky.

V neposlední řadě hodlá společnost zaujmout chytrý přístup ke službám. Při pohledu na potřeby intralogistických zákazníků je zřejmé, že jde o víc než jen o opravy a náhradní díly – prim hraje hospodárnost a udržitelnost celého materiálového toku. A to lze realizovat pouze pomocí skutečně chytrých služeb. Co nejvyšší dostupnost, krátké prostoje či doby údržby, rychle dostupní servisní technici, odborné poradenství při dovybavení – to vše umožňuje chytrá organizace poprodejního servisu.

Být chytrý navíc znamená přemýšlet i nad rámec vlastní značky. Významným zákazníkům by se například mělo v rostoucí míře dostávat informací a podpory nezávisle na značce. Mnozí z nich provozují smíšené flotily vozíků a potřebují komplexní poradenství. Přesně to chce firma svým klíčovým klientům nabídnout. Cílem je ukázat jim pomocí nástrojů pro inteligentní analýzu vozového parku, jak mohou své stroje provozovat s maximální efektivitou: od optimálního využití vozíků po energetický management a optimalizaci flotil.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Yusen Logistics (Czech) se stává logistickým partnerem Mondi Štětí a společně zahajují provoz nového skladu

Yusen Logistics (Czech) se stává logistickým partnerem Mondi Štětí a společně zahajují provoz nového skladu V srpnu 2023 zahájil Yusen Logistics (Czech) s.r.o. spolupráci se společností Mondi Štětí a.s. Partnerství bylo v září stvrzeno předáním symbolického klíče od nové budovy skladu v areálu parku P3 Lovosice. Yusen zde pro společnost Mondi zajištuje komplexní skladovací služby, zahrnující […]

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny Společnost PST CLC Mitsui-Soko nabízí volné skladové kapacity a zajištění skladování, dopravy a celních služeb. Aktuálně nabízí skladové kapacity a služby v Pohořelicích u Brna. Pro podrobnější informace volejte na číslo +420 720 037 828 nebo pište na e-mail obchod@pst-clc.cz. A další informace: společnost PST CLC Mitsui-Soko […]

Compas automatizace na MSV 2023 v Brně

Společnost Compas automatizace na Mezinárodním strojírenském veletrhu, který se koná 10.–13. 10. 2023 v Brně, představí: DIGITÁLNÍ TOVÁRNU S ROBOTY – ukázka realizace investičních celků a výrobních linek, plně automatizovaných s digitální nadstavbou (MES) Plně digitalizované plánování, řízení a monitoring diskrétních i dávkových výrob REALIZOVANÁ ROBOTICKÁ PRACOVIŠTĚ – ukázky konstrukce strojů, linek a implementace robotů/cobotů Prezentace […]

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu Poptávka po kolech se z různých důvodů v čase výrazně mění. Jednou je kol málo, podruhé moc, jednou chybí součástka pro výrobu, podruhé není odbyt. Výrobce komponent na kola z Kalifornie však společně s německou logistickou firmou úspěšně zvládají takové výzvy a část výroby od loňského roku realizují v Ejpovicích […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required