Logistiku pro nový e-shop Kofoly zajišťuje Mailstep
Kofola spustila originální e-shop podporující lokální výrobce. Logistiku pro tento internetový obchod zajišťuje fulfillmentová společnost Mailstep. Ta se stará o veškeré procesy týkající se objednávek z nového e-shopu – od jejich uskladnění přes zkompletování po doručení konkrétnímu zákazníkovi.
Každý rok Kofola připravuje speciální kampaně odkazující na lokálnost a kvalitu zdejších značek a výrobců. Jinak tomu není ani v případě letošní kampaně „Méně cukrování, více lásky“, v rámci níž nápojářská firma spouští i Kofolashop.cz. K zakoupení jsou zde například trička, mikiny, ponožky, legíny, pyžama, trenky nebo háčkovaní medvídci. Cílem nového e-shopu je podpořit lokální výrobce a vytvořit originální a praktické věci, které budou odrážet hlavní myšlenku kampaně.
Kofola oslovila lokální malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí v uplynulých měsících navrhli a vytvořili všechno, co lze nyní nalézt v e-shopu. Kromě toho byl celý projekt vytvořen výhradně s českými a slovenskými firmami – od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.
Důležitým rozměrem zmíněného e-shopu je podpora originálního a také udržitelného přístupu k životu. „Veškeré produkty z nového e-shopu odrážejí jedinečný přístup lokálních výrobců k tvorbě. Záleží jim na tom, z čeho věci šijí. Pracují s materiály, kterým dávají druhou šanci a hledají cesty, které nejsou jednoduché, ale jsou jedinečné. Díky tomu mají všechny výrobky vlastní příběh a některé jsou co kus, to originál,“ komentuje Ľubica Mieresová, marketingová manažerka Kofoly. Sortiment nabízeného zboží v rámci e-shopu se bude postupně rozšiřovat.
Rychlé a spolehlivé doručení
Pro logistické zajištění služeb internetového obchodu včetně balení a kompletace objednávek i jejich doručení zákazníkům zvolila Kofola zkušeného partnera. „S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – MailStep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.
„Velmi rádi jsme se stali součástí tohoto unikátního projektu, který má v sobě silný příběh. Pro takový projekt je klíčové, aby objednávka z e-shopu byla vyřízena v požadované kvalitě, a doručena včas. A to je díky fulfillmentu možné,“ dodává Libor Hudeček, CEO společnosti MailStep.