ShipMonk dokončil akvizici společnosti Ruby Has Fulfillment a plánuje další expanzi
Společnost ShipMonk, poskytovatel fulfillmentu a technologických řešení pro segment e-commerce, oznámila završení akvizice logistické firmy Ruby Has Fulfillment, která se zaměřuje na 3PL služby. Transakce posiluje plány ShipMonku na další expanzi napříč Spojenými státy, do Kanady i Velké Británie a významně rozšiřuje jeho nabídku služeb pro firmy a značky ze segmentu DTC (direct-to-consumer).
„Růst ShipMonku žene zejména skvělá zákaznická zkušenost daná naším e-commerce a softwarovým řešením. Ruby Has Fulfillment je pro nás ideálním doplněním a investicí do služeb a technologií, které dále obohatí a vylepší nabídku našich služeb pro B2B a větší klienty,“ říká Jan Bednář, zakladatel a CEO ShipMonku. „S boomem e-commerce prakticky do všech vertikál škálujeme naše služby tak, abychom udrželi tempo a doručili úroveň kvality a spolehlivosti, kterou naši klienti i jejich zákazníci znají, a na kterou spoléhají. To platí pořád, ať už jste začínající startup, nebo dlouho fungující firma s velkými objemy a službami na míru,“ doplňuje.
Díky akvizici společnosti Ruby Has se ShipMonk rozšiřuje o osm fulfillmentových center pokrývajících New York, Nevadu, New Jersey, Kentucky, Kalifornii, Kanadu a Spojené království o celkové skladové ploše zhruba 121 tisíc čtverečních metrů. Se stávajícími lokacemi na Floridě, v Kalifornii, Pensylvánii a Mexiku nyní firma ShipMonk provozuje 11 distribučních center s celkovou plochou 223 tisíc čtverečních metrů.
„Spojením našich pracovních sil a konkurenceschopné nabídky zajistíme zákazníkům úspěch i v rychle se měnícím prostředí, které se musí rychle přizpůsobovat poptávce. Máme tým, technologii, kvalitní služby i dosah, což nám umožňuje růst i s našimi klienty a jejich potřebami,“ komentuje spojení Rafael Zakinov, zakladatel a CEO Ruby Has Fulfillment, který přijal pozici produktového ředitele v ShipMonku.
Platforma ShipMonk umožňuje obchodníkům v jakékoli fázi jejich růstu s rychlejším škálováním, a to díky možnosti delegování hlavních aktivit týkajících se kompletní správy fulfillmentových objednávek, řízení zásob a zákaznických procesů i po provedení nákupu (sledování objednávek, vrácení zboží apod.). Ruby Has pak přináší ShipMonku specifické procesy i technologii pro jednotlivé značky. Toto modernizované fulfillmentové řešení umožňuje objednávky odděleně pickovat a balit a klientům zajistit vysoce kvalitní a efektivní zpracování celé objednávky na míru.
ShipMonk plánuje další mezinárodní expanzi, a to včetně otevření evropského skladu v letošním roce. Jeho domovem by mohla být Česká republika, kde už nyní působí přes 50 softwarových expertů v rámci pražského Research and Development centra a jehož tým společnost i nadále rozšiřuje. „Otevření skladu v Evropě bude pro ShipMonk obrovským krokem přes oceán a velkou výzvou v mnoha ohledech. Už teď proto hledáme nové kolegy, kteří se této výzvy nezaleknou a pomohou nám s nastartováním další, evropské kapitoly,“ dodává Jan Bednář.