logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • 108 Agency představuje interaktivní mapu, která pomáhá uživatelům vyhledat optimální průmyslové...
  • Miliontý vozík od Linde Material Handling v Aschaffenburgu míří na své budoucí pracoviště Linde...
  • RFID čipy významně urychlí expedici Využití RFID kódů v logistice umožňuje ušetřit peníze a...
  • Na kafe s… Oldřichem Louckým, manažerem logistiky společnosti Rudolf Jelínek Představa...

Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

8. dubna 2021
Doprava 0
214
Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

Logistický startup DoDo, který se specializuje na logistiku poslední míle, slaví důležitý milník. Pro britský maloobchodní řetězec Tesco již firma napříč českým, slovenským a maďarským trhem rozvezla dva miliony nákupů. O rozvoz potravin z Tesca se stará již okolo 650 kurýrů ve 38 městech. Do konce roku 2021 má počet obsluhovaných měst vyrůst již na 50.

Spolupráce DoDo a Tesca byla zahájena již v roce 2017 a pro logistický startup Michala Menšíka se jednalo o jednu z průlomových B2B zakázek. Rozvoz nejprve probíhal v pilotním provozu z jediné pražské prodejny a postupně byl rozšiřován na další pobočky. V roce 2019 již společnost DoDo v České republice rozvozy nákupů z Tesca převzala naplno.

Agilní přístup založený na datech a logistické IT platformě

Zájem Čechů o dovážku potravin rapidně vzrostl, DoDo Fresh vozí o polovinu objednávek více

Tesco bylo jednou z prvních velkých značek, kterou startup přesvědčil, že díky agilnímu přístupu založenému na datech a vlastní logistické IT platformě dokáže nabídnout opravdu nadstandardní logistickou službu s důrazem na kvalitní uživatelskou zkušenost pro koncového zákazníka. Tesco navíc ocenilo i ekologický přístup firmy, která kromě pokročilých technologií pro hlídání efektivity dbá i na udržitelnost flotily – pro DoDo jezdí výhradně nové ekologické vozy na CNG.

S tím, jak firma DoDo rozšiřovala záběr do dalších měst, rychle rostl i objem objednávek. Zatímco v roce 2017, kdy spolupráce odstartovala, DoDo rozvezlo necelých 2 500 nákupů, v roce 2020 to bylo již více než 1,1 milionu. Spolupráce byla navíc rozšířena i za hranice – nejprve na Slovensko a na jaře 2020 také do Maďarska. Aktuálně DoDo obsluhuje již 38 měst a ještě v tomto roce jich plánuje pokrýt 50.

V segmentu potravin se DoDo daří expandovat do zahraničí

Raben zavádí inovaci v doručování v období COVID-19: bezkontaktní potvrzení o doručení zásilky prostřednictvím fotografií

„V rozvozu potravin se nám v rámci našich tří hlavních divizí momentálně daří nejlépe a neustále rosteme. Co je ale možná nejdůležitější, v segmentu potravin se nám daří také expandovat do zahraničí. Po úspěchu v Česku se nám podařilo spolupráci s Tescem rozšířit i na Slovensko a před rokem také do Maďarska, kde je o online nakupování skutečně velký zájem,“ popisuje expanzi úspěšné spolupráce s Tescem Martin Marek, managing director společnosti DoDo.

Inovace v logisticky komplikovaném segmentu

Rychlý růst objemu přepravovaných nákupů a postupné navazování spolupráce s dalšími online supermarkety vedlo firmu DoDo až k loňskému založení specializované divize DoDo Fresh, která se soustředí právě na profesionální rozvoz a inovace v logisticky komplikovaném segmentu, jenž je náročný nejen na maximální efektivitu a přesnost, ale také na zachování teplotního řetězce.

Právě divize Fresh je aktuálně v rámci portfolia společnosti DoDo nejúspěšnější. Silný růst meziročně přesahující 100 % však DoDo zaznamenává napříč segmenty – tedy i u divize DoDo Last Mile, která se soustředí na logistiku pro běžné e-shopy, a DoDo Express, která má na starosti expresní rozvoz jídla z restaurací pro značky jako KFC či Pizza Hut. V uplynulém roce 2020 firma rozvezla dohromady 2,6 milionu objednávek a utržila 500 milionů korun.

Související články:

DoDoZájem Čechů o dovážku potravin rapidně vzrostl, DoDo Fresh vozí o polovinu objednávek více RabenRaben zavádí inovaci v doručování v období COVID-19: bezkontaktní potvrzení o doručení zásilky prostřednictvím fotografií DoDo významně posiluje divizi Fresh. Počet rozvezených nákupů od ledna vyrostl o polovinu, do flotily přibude 200 vozů

Doporučujeme

Nošovice info v RKPodívat se ➜Chrášťany info v RKPodívat se ➜Otrokovice info v RKPodívat se ➜Chomutov cena k jednáníPodívat se ➜Ostrava info v RKPodívat se ➜Zlín info v RKPodívat se ➜České Budějovice info v RKPodívat se ➜Ostředek info v RKPodívat se ➜Brno 92 Kč za m2/měsícPodívat se ➜Brno info v RKPodívat se ➜Ostrava info v RKPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Praha info v RKPodívat se ➜Dašice info v RKPodívat se ➜Ostrava info v RKPodívat se ➜Praha info v RKPodívat se ➜

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo SL!


Zajistěte si svůj výtisk

Newsletter

Registrujte se k odběru našeho newsletteru zde.

Komerční sdělení

P3

P3 věří průmyslové výstavbě na míru. Developer a správce průmyslových nemovitostí P3 nájemcům nabídne rozsáhlé možnosti BTS výstavby u Prahy, u Plzně, v Ostravě a v Lovosicích

P3 věří průmyslové výstavbě na míru. Developer a správce průmyslových nemovitostí P3 nájemcům nabídne rozsáhlé možnosti BTS výstavby u Prahy, u Plzně, v Ostravě a v Lovosicích Výstavba na míru (BTS) je v rámci služeb developera a správce průmyslových nemovitostí P3 v posledních letech čím dál žádanější. Proto P3 připravila rozsáhlé možnosti BTS výstavby u Prahy, Plzně, […]
Kardex automatizace

Automatizace pomáhá pružně reagovat na nárůst poptávky

Automatizace pomáhá pružně reagovat na nárůst poptávky Jak se změnil trh v oblasti automatizace za poslední rok? Nejen o tomto tématu, ale také o nejčastějších důvodech pro implementaci automatizace, jsme mluvili s Čeňkem Kyjovským (ČK), (director NB – Eastern Europe Kardex) a Blankou Lejsalovou (BL), marketingovou manažerkou společnosti Kardex. Jak vnímáte změny v oblasti automatizace za […]
Roman Žák

Digitalizace jde ruku v ruce s automatizací

Digitalizace jde ruku v ruce s automatizací Firmy si často do svého skladu pořídí automatický nebo poloautomatický hardware či takzvané chytré technologie, ale až potom přemýšlejí, jak vše začlenit do funkčního celku. „Většina firem ale potřebuje nastavit hlavně chytrý systém,“ říká jeden ze zakladatelů společnosti Aimtec Roman Žák. Kudy většinou vedou první kroky firem, které chtějí automatizovat? […]

Nejčtenější příspěvky

  • Oborový katalog logistických firem 9.3k views
  • Cisterny na ADR: čím modernější, tím bezpečnější 7k views
  • Nákladní vozy střední kategorie o celkové hmotnosti 7,5–18 t 4.5k views
  • Registrace k odběru časopisu 4.5k views
  • Na český logistický trh přichází Mercareon, aplikace pro optimalizaci dodávek 3.8k views
  • Ekol Logistics vstupuje na trh v České republice 3.4k views
  • DPD ukončila kvůli nezájmu zákazníků službu sobotního doručení 3.4k views
  • Primark a DHL Supply Chain otevírají distribuční centrum v Boru 3.2k views
  • Městské dodávky: Vozidla N1 s prvky N2 3.2k views
  • Malé dodávky: Nosnost obvykle do 850 kg 3.1k views

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Mgr. Petr Neckař, DiS.
e-mail: petr.neckar@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required