logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Novým ředitelem pro distribuci a plánování v Plzeňském Prazdroji je Glenn Burgess Plzeňský...
  • Obalů je dostatek. Cena už nerozhoduje Zdá se, že po složitém tříletém období je obalového...
  • Poskytovatel expresní logistiky Evolution Time Critical vstupuje na středoevropský trh...
  • Element Logic zahájil instalaci automatizovaného skladu pro Euromedia Group Společnost Element...

Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

8. dubna 2021
Doprava 0
957
Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

Logistický startup DoDo, který se specializuje na logistiku poslední míle, slaví důležitý milník. Pro britský maloobchodní řetězec Tesco již firma napříč českým, slovenským a maďarským trhem rozvezla dva miliony nákupů. O rozvoz potravin z Tesca se stará již okolo 650 kurýrů ve 38 městech. Do konce roku 2021 má počet obsluhovaných měst vyrůst již na 50.

Spolupráce DoDo a Tesca byla zahájena již v roce 2017 a pro logistický startup Michala Menšíka se jednalo o jednu z průlomových B2B zakázek. Rozvoz nejprve probíhal v pilotním provozu z jediné pražské prodejny a postupně byl rozšiřován na další pobočky. V roce 2019 již společnost DoDo v České republice rozvozy nákupů z Tesca převzala naplno.

Agilní přístup založený na datech a logistické IT platformě

Tesco bylo jednou z prvních velkých značek, kterou startup přesvědčil, že díky agilnímu přístupu založenému na datech a vlastní logistické IT platformě dokáže nabídnout opravdu nadstandardní logistickou službu s důrazem na kvalitní uživatelskou zkušenost pro koncového zákazníka. Tesco navíc ocenilo i ekologický přístup firmy, která kromě pokročilých technologií pro hlídání efektivity dbá i na udržitelnost flotily – pro DoDo jezdí výhradně nové ekologické vozy na CNG.

S tím, jak firma DoDo rozšiřovala záběr do dalších měst, rychle rostl i objem objednávek. Zatímco v roce 2017, kdy spolupráce odstartovala, DoDo rozvezlo necelých 2 500 nákupů, v roce 2020 to bylo již více než 1,1 milionu. Spolupráce byla navíc rozšířena i za hranice – nejprve na Slovensko a na jaře 2020 také do Maďarska. Aktuálně DoDo obsluhuje již 38 měst a ještě v tomto roce jich plánuje pokrýt 50.

V segmentu potravin se DoDo daří expandovat do zahraničí

„V rozvozu potravin se nám v rámci našich tří hlavních divizí momentálně daří nejlépe a neustále rosteme. Co je ale možná nejdůležitější, v segmentu potravin se nám daří také expandovat do zahraničí. Po úspěchu v Česku se nám podařilo spolupráci s Tescem rozšířit i na Slovensko a před rokem také do Maďarska, kde je o online nakupování skutečně velký zájem,“ popisuje expanzi úspěšné spolupráce s Tescem Martin Marek, managing director společnosti DoDo.

Inovace v logisticky komplikovaném segmentu

Rychlý růst objemu přepravovaných nákupů a postupné navazování spolupráce s dalšími online supermarkety vedlo firmu DoDo až k loňskému založení specializované divize DoDo Fresh, která se soustředí právě na profesionální rozvoz a inovace v logisticky komplikovaném segmentu, jenž je náročný nejen na maximální efektivitu a přesnost, ale také na zachování teplotního řetězce.

Právě divize Fresh je aktuálně v rámci portfolia společnosti DoDo nejúspěšnější. Silný růst meziročně přesahující 100 % však DoDo zaznamenává napříč segmenty – tedy i u divize DoDo Last Mile, která se soustředí na logistiku pro běžné e-shopy, a DoDo Express, která má na starosti expresní rozvoz jídla z restaurací pro značky jako KFC či Pizza Hut. V uplynulém roce 2020 firma rozvezla dohromady 2,6 milionu objednávek a utržila 500 milionů korun.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Obalů je dostatek. Cena už nerozhoduje

Obalů je dostatek. Cena už nerozhoduje Zdá se, že po složitém tříletém období je obalového materiálu už dostatek, navíc se mírně snížily i jeho ceny. Důvodem je nižší poptávka ze strany spotřebitelů i firem a celkový pokles ekonomiky. Prudké výkyvy a změny na trhu přinesly těžké chvíle jak obalářům, tak těm, kteří obaly potřebují pro […]

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání Firma BD Sensors je českým dodavatelem elektronické tlakoměrné techniky a hledala řešení, jak zlepšit využití skladové plochy a zvýšit produktivitu a přesnost vychystávání. Případovou studii představil Viktor Frnka, marketingový manažer společnosti Kardex. Jaké řešení jste v BD Sensors zvolili? Nový systém navržený společností Kardex se skládá z […]

Logistika v praxi 2023

Logistika v praxi 2023 BITO skladovací technika vždy přináší svým zákazníkům komplexní logistická řešení na míru. Díky našim bohatým zkušenostem dokážeme najít správnou aplikaci pro každé průmyslové odvětví. Našim zákazníkům dodáváme kromě skladového vybavení také část našeho já, know-how našich zaměstnanců, sdílení referencí našich zákazníků, zkrátka něco, co si můžete ověřit v praxi. Pomocí série konferencí […]

Logistika a paletové hospodářství

Logistika a paletové hospodářství Paleta je v dnešní době nejvíce používanou standardizovanou manipulační jednotkou. Najdete ji téměř v každé výrobní nebo logistické firmě a manipulaci si bez ní těžko umíme představit. Snem logistického manažera je používat jeden druh palety pro všechno. Když se sejde mix stovek dodavatelů, nakupovaných a vyráběných položek, můžete se dopracovat k desítkám […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required