logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Nájemní smlouvy v GLP Parku Brno Holubice podepsaly Zásilkovna nebo Rohlig Suus Logistics O...
  • UPS koupí skupinu Bomi, chce se stát logistickou jedničkou ve zdravotnictví Společnost UPS...
  • Příležitost pro vlastníky: Pronajměte 5 metrů čtverečních svého pozemku nejlepšímu nájemníkovi...
  • Ydistri pomáhá řetězci parfumerií Douglas efektivněji řídit skladové zásoby Český start-up...

Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

8. dubna 2021
Doprava 0
658
Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

Startup DoDo již pro Tesco rozvezl dva miliony nákupů ve třech zemích Evropy

Logistický startup DoDo, který se specializuje na logistiku poslední míle, slaví důležitý milník. Pro britský maloobchodní řetězec Tesco již firma napříč českým, slovenským a maďarským trhem rozvezla dva miliony nákupů. O rozvoz potravin z Tesca se stará již okolo 650 kurýrů ve 38 městech. Do konce roku 2021 má počet obsluhovaných měst vyrůst již na 50.

Spolupráce DoDo a Tesca byla zahájena již v roce 2017 a pro logistický startup Michala Menšíka se jednalo o jednu z průlomových B2B zakázek. Rozvoz nejprve probíhal v pilotním provozu z jediné pražské prodejny a postupně byl rozšiřován na další pobočky. V roce 2019 již společnost DoDo v České republice rozvozy nákupů z Tesca převzala naplno.

Agilní přístup založený na datech a logistické IT platformě

Tesco bylo jednou z prvních velkých značek, kterou startup přesvědčil, že díky agilnímu přístupu založenému na datech a vlastní logistické IT platformě dokáže nabídnout opravdu nadstandardní logistickou službu s důrazem na kvalitní uživatelskou zkušenost pro koncového zákazníka. Tesco navíc ocenilo i ekologický přístup firmy, která kromě pokročilých technologií pro hlídání efektivity dbá i na udržitelnost flotily – pro DoDo jezdí výhradně nové ekologické vozy na CNG.

S tím, jak firma DoDo rozšiřovala záběr do dalších měst, rychle rostl i objem objednávek. Zatímco v roce 2017, kdy spolupráce odstartovala, DoDo rozvezlo necelých 2 500 nákupů, v roce 2020 to bylo již více než 1,1 milionu. Spolupráce byla navíc rozšířena i za hranice – nejprve na Slovensko a na jaře 2020 také do Maďarska. Aktuálně DoDo obsluhuje již 38 měst a ještě v tomto roce jich plánuje pokrýt 50.

V segmentu potravin se DoDo daří expandovat do zahraničí

„V rozvozu potravin se nám v rámci našich tří hlavních divizí momentálně daří nejlépe a neustále rosteme. Co je ale možná nejdůležitější, v segmentu potravin se nám daří také expandovat do zahraničí. Po úspěchu v Česku se nám podařilo spolupráci s Tescem rozšířit i na Slovensko a před rokem také do Maďarska, kde je o online nakupování skutečně velký zájem,“ popisuje expanzi úspěšné spolupráce s Tescem Martin Marek, managing director společnosti DoDo.

Inovace v logisticky komplikovaném segmentu

Rychlý růst objemu přepravovaných nákupů a postupné navazování spolupráce s dalšími online supermarkety vedlo firmu DoDo až k loňskému založení specializované divize DoDo Fresh, která se soustředí právě na profesionální rozvoz a inovace v logisticky komplikovaném segmentu, jenž je náročný nejen na maximální efektivitu a přesnost, ale také na zachování teplotního řetězce.

Právě divize Fresh je aktuálně v rámci portfolia společnosti DoDo nejúspěšnější. Silný růst meziročně přesahující 100 % však DoDo zaznamenává napříč segmenty – tedy i u divize DoDo Last Mile, která se soustředí na logistiku pro běžné e-shopy, a DoDo Express, která má na starosti expresní rozvoz jídla z restaurací pro značky jako KFC či Pizza Hut. V uplynulém roce 2020 firma rozvezla dohromady 2,6 milionu objednávek a utržila 500 milionů korun.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Praha na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜Chomutov na vyžádáníPodívat se ➜Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜

SL Jobs

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Příležitost pro vlastníky: Pronajměte 5 metrů čtverečních svého pozemku nejlepšímu nájemníkovi na světě

Příležitost pro vlastníky: Pronajměte 5 metrů čtverečních svého pozemku nejlepšímu nájemníkovi na světě Je tichý a pravidelně platí. Dejte nám vědět a všechno zařídíme. Samoobslužné výdejní a podací Parcelboxy uznávaného balíkového dopravce PPL CZ mají potenciál nabídnout výhody řadě různých stran. Kromě poskytování pohodlných služeb běžným zákazníkům, přepravcům balíků, e-shopům a jiným společnostem představují boxy také zajímavou příležitost pro […]

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu Firma U & SLUNO, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové […]

Stow Group rozšiřuje portfolio

Stow Group rozšiřuje portfolio Automatizace, robotizace, efektivizace. Trendy spojené s nástupem Průmyslu 4.0 jsou zcela jasné a vyžadují rychlou reakci. Skupina stow, globální lídr v oboru průmyslového skladování, tak před nedávnem v souladu se svým inovativním přístupem rozhodla o zásadní restrukturalizaci – a založila novou obchodní jednotku stow Robotics. Nový specialisté na automatizaci a robotizaci […]

Gerlach poskytuje komplexní celní služby v Česku i mnoha dalších zemích

Gerlach poskytuje komplexní celní služby v Česku i mnoha dalších zemích Gerlach započal třetí dekádu působení na českém trhu jakožto největší neutrální celní broker poskytující komplexní celní služby související s dovozem, vývozem a tranzitem zásilek, včetně intrastatu. Prostřednictvím vlastní rozsáhlé sítě o 18 provozovnách vystaví 150 celních deklarantů každé čtvrté celní prohlášení v České republice. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required