Společnost Tesco začala v tuzemsku spolupracovat s logistickým start-upem DoDo, který nově rozváží zboží z e-shopu uvedeného řetězce. Pro kurýrní službu DoDo jde o dosud největší zakázku.
„Jedná se o dlouhodobý projekt, který od původního pilotu neustále rozšiřujeme a inovujeme,“ vysvětluje Michal Menšík, CEO start-upu DoDo. Firma podle jeho slov již navázala spolupráci s předními e-shopy s potravinami a některými významnými restauračními řetězci.
V příštím roce chce DoDo spolu s partnery rozšířit rozvoz potravin do řady dalších měst České republiky a také na Slovensko, do Polska a Maďarska. „Hodláme rozvíjet stávající model – tedy to, že pro některé e-shopy s potravinami či restaurace vozíme veškeré objednávky z veškerých poboček a pro některé pouze část – například objednávky, které by nezvládly odbavit v expresním čase. U tohoto modelu spolupráce je klíčové přímé napojení klientských systémů na naši aplikaci, která v reálném čase koordinuje a vyhodnocuje efektivitu zakázek a celého nastavení logistických procesů,“ dodává Michal Menšík.
Kurýrní služba DoDo má aktuálně zhruba 550 kurýrů a 350 dodávek. Tesco svou vlastní flotilu dodávkových vozů pro rozvoz zboží z e-shopu podle informací deníku E15 ruší.