
Plánované začlenění internetového supermarketu Košík.cz do skupiny Mall, které bylo před několika týdny prezentováno jako téměř hotová věc, se neuskuteční. Online prodejce potravin, jehož výkonným ředitelem se od srpna stal Zbyněk Šlosar, mění strategii a hodlá se více než dosud zaměřit na služby pro firemní klientelu (B2B). Informaci přinesl zpravodajský server iDnes.cz.
Do konce letošního roku si Košík.cz vytkl cíl, aby objednávky od firemní klientely tvořily z hlediska objemu třetinu zakázek. V současnosti jde o zhruba 0,5 %. Firma uvádí, že denně přijímá v průměru 800 až 1000 objednávek denně a utrží tak 30 až 40 milionů korun za měsíc.
Košík.cz se nedávno potýkal s problémy v logistice, konkrétně ve skladovém systému. Doručování objednaného zboží mělo nezřídka zpoždění a zásilky v opakovaných případech dorazily zákazníkům nekompletní. Podle vyjádření firmy je nyní již vše v pořádku.
„Nebudeme nic zgruntu měnit. Musíme zefektivnit naše IT procesy. Zákazníkům nyní garantujeme dovážku do tří hodin,“ uvedl pro iDnes.cz Zbyněk Šlosar.
Košík.cz aktuálně doručuje potraviny ve všech větších tuzemských městech. Nakoupit tak u něj může více než polovina obyvatel Česka.