Společnost STILL získala za náborovou kampaň „Jsi rozhodujícím hráčem!“ renomované německé ocenění za komunikaci v ekonomice.
S autentickou a v oboru oceňovanou kampaní „Jsi rozhodujícím hráčem!“ se společnost STILL dokázala prosadit v kategorii „Employing“ proti dalším finalistům – společnostem VW, Evonik a Zurich. Hlavním vizuálním prvkem kampaně byly portrétní fotografie zaměstnankyň a zaměstnanců ve sportovním dresu v korporátním designu společnosti. Účastníci kampaně před fotoaparátem sebevědomě pózovali jako profesionální sportovci. Jsou zástupci různých oddělení ve společnosti, ve kterých každý den podávají maximální výkony. Tento lidský faktor koresponduje s firemní kulturou STILL, protože vše je plně zaměřeno na člověka.
Společnost STILL komunikační kampaň úspěšného zaměstnavatele v minulém roce ještě zdokonalila a oslovila především žáky a studenty z technických a ekonomických oborů.
Atributy značky zaměstnavatele a vizuální ztvárnění této kampaně se používají také na sociálních médiích, jako je např. Facebook, aby upozornily na nabídku vzdělávání a praxe. Ke kampani se vázaly různé workshopy a exkurze v sídle společnosti v Hamburku. Nahlédnutí do profesního života u společnosti STILL završovaly videoklipy, ve kterých učni a studenti z různých oborů ukazovali, jak a proč jsou oni osobně pro STILL rozhodujícím hráčem.
Kampaní se podařilo vzbudit velkou pozornost u cílové skupiny studentů i přes klasická tisková média. Stylový inzerát společnosti STILL „Jsi rozhodujícím hráčem!“ byl zvolen ve studentském vysokoškolském magazínu audimax Wi.Wi. již v roce 2015 „miláčkem čtenářů časopisu“.
Aktivity minulého roku byly zaměřeny i na interní personální marketing. Díky spolupráci s vrcholovými sportovci z Hamburku se zde podařilo zbourat bariéru mezi sportem a ekonomikou a umožnit kolegyním a kolegům v Hamburku absolvovat tréninky společně s profesionálními sportovci a trenéry.
S touto autentickou kampaní zaměstnavatele, která byla ve velké míře podporována vlastními zaměstnanci, si společnost STILL vytvořila výraznou a nezaměnitelnou image zaměstnavatele budoucnosti. Pozitivní vliv, dosažený důsledným používáním ve všech přímých a nepřímých kontaktních kanálech, se projevuje i na výrazně vyšším počtu uchazečů. „Rozvíjení kampaně vedlo k dalšímu nárůstu počtu uchazečů a k výraznému zvýšení povědomí o značce,“ shrnula Rebecca Kellermann, vedoucí personálního rozvoje/personálního marketingu ve společnosti STILL, úspěšnou bilanci kampaně.
Německá cena za komunikaci v ekonomice je v tomto roce udělována již po patnácté nezávislou studentskou porotou firmám, které se vyznačují cílenou, účinnou a inovativní komunikací v ekonomice. Iniciátorem této ceny jsou studenti komunikace v ekonomice Technické a ekonomické vysoké školy v Berlíně. Cena si získala vysoké renomé zejména svou nezávislostí. Vítězové „Zlaté jiskry 2016“ byli oceněni v rámci slavnostního udílení cen v kině International v Berlíně.