Mezinárodní skupina FM Logistic se stala většinovým akcionářem společnosti Spear Logistics, jednoho z vedoucích poskytovatelů logistických služeb v Indii. Akcie získala od soukromého investora, který je vlastnil od roku 2009. FM Logistic a Spear Logistics budou společně působit ve strategických sektorech, jako je e-commerce, telekomunikace, obchodní řetězce, spotřebitelské zboží, průmysl a automobilový průmysl.
Společnost Spear Logistics patří mezi 5 top poskytovatelů logistických služeb v Indii. Kombinace její dobré pověsti a odborných znalostí FM Logistic vytváří strategickou pozici aliance na indickém trhu.
Spear Logistics byla založena v roce 2001. Je předním poskytovatelem logistických služeb s výnosem 18 milionů eur (stav ke konci finančního roku v březnu 2016). Společnost poskytuje širokou škálu služeb: skladování, distribuci, řízení dopravy a služby s přidanou hodnotou, jako je například co-packing.
Se svými 1600 zaměstnanci působí Spear Logistics v celkem 75 skladech ve 23 městech ve 12 provinciích: Bombaj, Nové Dillí, Pune, Hyderabad, Ahmedabad, Bangalore, Chennai, Nagpur, Kalkata… Disponuje skladovou plochou o rozloze 270.000 metrů čtverečních a spolupracuje s přibližně 100 obchodními partnery v oblasti dopravy a distribuce. Díky schopnostem a dovednostem svých týmů se Spear Logistics stala klíčovým hráčem několikrát oceněným za svou provozní dokonalost (tři ceny získané v roce 2015 včetně ocenění „společnost roku“ uděleného indickým institutem působícím v oblasti průmyslu).
V souladu se svým strategickým plánem Ambice 2022 podporuje FM Logistic růst svých klientů skrze rozšiřování do nových oblastí v rychle se rozvíjejících zemích: příkladem je zahájení aktivit v Číně v roce 2005 a akvizice v Brazílii v roce 2013.
V roce 2015 zaznamenalo indické hospodářství 7% nárůst. Do roku 2030 se stane největším spotřebitelským trhem a třetí největší ekonomikou světa. Navíc indický logistický trh je na prahu nebývalé reorganizace a konsolidace, v čele s nadcházející harmonizací daňového zákona týkajícího se zboží a služeb (GST) a rychlým rozvojem e-commerce.