Anja van den Berg působí již více než 15 let v oblasti marketingové komunikace a má bohaté zkušenosti z oblasti mezinárodního rozvoje průmyslových a skladových nemovitostí. Před nástupem do P3 řídila několik let marketingové aktivity společnosti Prologis, kde byla zodpovědná za tvorbu a řízení marketingové strategie a komunikace v celé Evropě. Tyto cenné zkušenosti přispěly k rozšíření jejích znalostí o evropském trhu logistických nemovitostí. Další zkušenosti Anja nasbírala na manažerských pozicích v mezinárodních společnostech, jako například Valvoline Europe, MAN Rollo, Skyjack Europe a Alstom Traxis.
„Je mi velkou ctí, že se Anja stala součástí našeho korporátního týmu. Od teď přebírá plnou zodpovědnost za všechny marketingové aktivity v rámci všech zemí P3. Věřím, že nyní máme ještě silnější marketingový tým, který posune doposud dobře odváděnou práci na ještě vyšší kvalitativní úroveň,“ říká Ian Worboys, generální ředitel P3.