„Nový dezén pneumatik pro dálkovou dopravu HSL2+ zdokonaluje jízdní chování a celkový kilometrový výkon. Čtyři varianty úspěšné pneumatiky pro dlouhé trasy pro přední nápravu přicházejí na trh jako XL verze pro zatížení přední nápravy do osmi tun,“ vysvětluje Bernd Korte, vedoucí vývoje pneumatik Continental pro užitková vozidla.
Nově vyvinuté pneumatiky HDL2+ a HSL2+ jsou pokračováním generace 2, kterou společnost Continental zavedla v roce 2010 pro mezinárodní dálkovou dopravu. Ve vozovém parku mají tyto pneumatiky pro řídicí nápravu mimořádný význam, protože více než 40 procent požadavků výměny připadá právě na tuto pozici. V centru dalšího vývoje stály jízdní vlastnosti: lepší chování pneumatik při řízení a brzdění za mokra. Dobré přilnavosti na mokré vozovce dosahují díky širokým drážkám, odvádějících vodu v kombinaci s nově upravenými lamelami. Vývojáři pneumatik Continental integrovali u pneumatiky pro řízenou nápravu HSL2+ do podélných drážek nové mikrolamely umístěné příčně ke směru otáčení, aby tak zdokonalili jízdní chování.