Zavedením elektronické fakturace dojde v první fázi k úspoře několika tisíc papírů týdně. Elektronická fakturace primárně šetří životní prostředí, ale zároveň snižováním spotřeby papíru šetří náklady společnosti. Dalším nemalým přínosem elektronické fakturace je zvýšení flexibility předávání dańových dokladů klientům. Z hlediska DPH nastala od 1. 4. 2011 poměrně významná legislativní změna, která mění pravidla pro odpočet DPH tak, že není již rozhodujícím údajem DÚZP faktury, ale skutečné datum přijetí daňového dokladu klientem. Elektronická fakturace zrychlí přenos faktur a tak si klienti budou moci uplatňovat odpočet DPH ještě v tom měsíci, kdy přepravy skutečně proběhnou.
Dalším krokem, který by měl v GO! Česko proběhnout do konce letošního roku, je obnova vozového parku, kdy nebudou žádné vozy jezdící pro GO! Starší než 3 roky a všechna vozidla doručující zásilky budou splňovat emisní normy EURO 5.