logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Proč si palety raději pronajímat než kupovat? LPR – La Palette Rouge, evropský specialista...
  • Logicor posiluje svůj tým v České republice Průmyslový developer Logicor reaguje na zvýšenou...
  • Ferag na veletrhu LogiMAT 2023: Zaměřte se na kompetence generálního dodavatele a specialisty na...
  • Novým ředitelem pro distribuci a plánování v Plzeňském Prazdroji je Glenn Burgess Plzeňský...

Elektronická komunikace EDI znamená pro moravské a české vinaře možnost rozšíření spolupráce s obchodními partnery

18. října 2010
IT 0
833

ORION uspokojí požadavky všech typů zákazníků

Jedná se o komplexní a svými širokými možnostmi ojedinělé řešení pro elektronickou výměnu dat (EDI) a bezpapírovou komunikaci, které zahrnuje veškeré doklady v obchodním styku, jako jsou objednávky, faktury, dodací listy, ceníky a řadu dalších. Vinařům však kromě samotného zajištění elektronické výměny dokladů přináší mnohem více – zejména se jedná o možnost jednoduchého rozšíření spolupráce na více obchodních partnerů bez nutnosti dalších nákladů, úsporu času a peněz, ale také eliminaci chyb, spolehlivost a celosvětovou kompatibilitu. Flexibilitu řešení EDI ORION, které lze nastavit zcela individuálně podle konkrétních přání zákazníků, potvrzuje skutečnost, že mezi jeho uživateli z řad vinařů jsou jak menší vinařské podniky, tak klíčoví hráči na trhu jako Bohemia Sekt, Soaré Sekt, Vinné sklepy Valtice, Templářské sklepy Čejkovice, Ravis Rakvice, Patria Kobylí, Zámecké vinařství Bzenec, Vinselekt Michlovský, Nové Vinařství, Vinařství Radomil Baloun a další. Mezi nejnovější uživatele EDI ORION pak můžeme zařadit Vinacz z Dolních Bojanovic a od listopadu i společnost Znovín Znojmo.
David Reichel, ředitel divize CCV eBusiness k tomu dodává: „Jsme rádi, že si největší tuzemští producenti vína zvolili nás jako tuzemského EDI poskytovatele, ale jsem si jist, že důvodem je hlavně kvalita našich služeb. Velkou výhodou řešení EDI ORION je také jeho dostupnost a jednoduché nasazení. Smysl rozhodně má i pro společnosti s menším počtem vyměňovaných dokladů, získat od nás mohou výhodný balík standardních služeb. Zákazník tak všechny starosti kolem EDI komunikace nechává v plném rozsahu na nás, samozřejmostí je možnost zabezpečené archivace.“

EDI ORION pomůže s obchodními a logistickými procesy i datovými schránkami

Důležitým kritériem při výběru řešení elektronické výměny dat bývá stoprocentní outsourcing těchto činností mimo příslušnou firmu, a to včetně archivace. Odpadají tak starosti s nutnými instalacemi, správou a udržováním celého systému EDI. Nejinak tomu bylo i u společnosti Bohemia Sekt, jak dokládá Jan Regner, manažer IT: „Řešení této komunikace formou služby (SaaS) je pro nás hodně zajímavé díky možnosti rychlého nasazení a navíc je velice jednoduché i pro koncové uživatele, kteří tak mají garantován přístup k EDI zprávám prakticky kdykoliv a postačuje jim k tomu pouze běžný webový prohlížeč. Prostřednictvím rozhraní Orionu komunikujeme EDI zprávy pokrývající veškeré produkty skupiny BOHEMIA SEKT, jako jsou značky Habánské sklepy, Vino Mikulov nebo Chateau Bzenec, přičemž neocenitelná pro nás byla zejména bezproblémová integrace s korporátním systémem SAP.“ Co se týče samotných EDI zpráv, dochází postupně k využívání jejich dalších typů (například avízo o odeslání zboží, potvrzení o příjmu zboží) a tedy postupné integraci EDI do jednotlivých procesů v oblasti obchodu a logistiky. V rámci nasazení EDI ORION našli ve společnosti Bohemia Sekt i řešení pro správu celkem osmi firemních datových schránek, a to rozšířením řešení EDI i na komunikaci s informačním systémem datových schránek.
Širokou škálu využití EDI popisuje rovněž Karel Havlík, IT manažer společnosti Templářské sklepy Čejkovice: „EDI komunikací u nás řešíme procesy zpracování objednávek a faktur od obchodních partnerů a velkých řetězců, ale také bezproblémovou výměnu dokladů s naším logistickým operátorem. Zapojení EDI komunikace do logistických procesů nám přináší nejen úsporu, ale především výhody v podobě rychlého a hlavně bezchybného zpracování objednávek, přesnou fakturaci na základě potvrzení příjmu zboží a spolehlivé doručování všech dokladů partnerům.“
Trend využívání EDI komunikace mezi vinařskými podniky potvrzuje i Štěpán Bilíček, ekonomický náměstek společnosti Znovín Znojmo: „Denně prodáváme kolem 17 000 lahví vína a EDI komunikace je pro nás při tomto množství významným pomocníkem. Ve využívání EDI však nejsme žádným nováčkem, nově jen od listopadu přecházíme na řešení EDI ORION, které daleko lépe splňuje naše konkrétní požadavky.“

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Proč si palety raději pronajímat než kupovat?

Proč si palety raději pronajímat než kupovat? LPR – La Palette Rouge, evropský specialista paletového poolingu, v České republice otevřel svou v pořadí 10. pobočku, jejíž cílem je propojení evropské poolingové zkušenosti a know-how se znalostí lokálního trhu v oblasti FMCG. Pokud jste výrobcem, či dodavatelem rychloobrátkového zboží v České republice, na Slovensku či v Maďarsku, dovolte […]

Ferag na veletrhu LogiMAT 2023: Zaměřte se na kompetence generálního dodavatele a specialisty na návrh řešení

Ferag na veletrhu LogiMAT 2023: Zaměřte se na kompetence generálního dodavatele a specialisty na návrh řešení Generální dodavatel a specialista na návrh řešení – to jsou dvě strany téže mince. Pro společnost Ferag jsou tyto kompetence těžištěm jejího veletržního vystoupení ve Stuttgartu. Kromě toho švýcarská rodinná firma představuje mezinárodní odborné veřejnosti řadu inovativních řešení pro […]

Obalů je dostatek. Cena už nerozhoduje

Obalů je dostatek. Cena už nerozhoduje Zdá se, že po složitém tříletém období je obalového materiálu už dostatek, navíc se mírně snížily i jeho ceny. Důvodem je nižší poptávka ze strany spotřebitelů i firem a celkový pokles ekonomiky. Prudké výkyvy a změny na trhu přinesly těžké chvíle jak obalářům, tak těm, kteří obaly potřebují pro […]

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání Firma BD Sensors je českým dodavatelem elektronické tlakoměrné techniky a hledala řešení, jak zlepšit využití skladové plochy a zvýšit produktivitu a přesnost vychystávání. Případovou studii představil Viktor Frnka, marketingový manažer společnosti Kardex. Jaké řešení jste v BD Sensors zvolili? Nový systém navržený společností Kardex se skládá z […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required