Průlomová digitalizace průjezdů a bezpečnostních procesů.
Coca-Cola a M2C představují budoucnost
Vstupní proškolení a průjezdy vozidel – zdánlivě jednoduché procesy, ale v praxi náročné na koordinaci a správu. Petr Mařas, Asset Protection Manager společnosti Coca-Cola HBC, a Štěpán Smolon, projektový manažer společnosti M2C na divizi průmyslových zakázek, nám přiblížili průlomové změny, kterou přinesla digitalizace těchto procesů v pražském areálu světoznámého dodavatelského řetězce.
Problém: zastaralé procesy a papírová zátěž
Zadání klienta spočívalo ve dvou klíčových bodech – zautomatizovat stávající procesy a eliminovat jejich papírovou formu. „Návštěvníci i řidiči museli podepsat několikastránkové papírové formuláře před vstupem do objektu. To bylo neefektivní a nepraktické,“ říká Štěpán Smolon z M2C.
Řešení: integrace M2C Log a white listů
Pro řešení tohoto problému byl zvolen systém M2C LOG, který se stal klíčovou součástí nového návrhu. „Systém nám umožňuje evidovat vjezdy různých typů dopravy, od kamionové po osobní a našeho pražského rozvozu,“ dodává Petr Mařas z Coca-Cola.
Naše navrhované řešení pro klienta spočívalo v implementaci „white listů“. „Tímto seznamem můžeme ověřit, zda je osoba nebo vozidlo oprávněno vstoupit do areálu. Po čipnutí kartou se řidiči automaticky otevře závora,“ vysvětluje Smolon.
Výsledky: Efektivita, přesnost a kontrola
Digitalizace nejen zrychlila průjezdy, ale zlepšila také kvalitu dat v systémech. „Nyní máme podrobné statistiky průjezdů, které nám umožňují lépe plánovat očekávané návštěvy,“ říká Mařas.
Bezpečnostní prvky nebyly opomenuty. „Ostraha může na tabletu vidět fotografii osoby a ověřit, zda je oprávněna vstoupit. Navíc, systém archivuje fotografie nákladových ploch vozidel,“ dodává projektový manager M2C.
Tato případová studie ukazuje, jak kombinace inovativního přístupu a spolehlivé technologie může zefektivnit a zabezpečit komplexní procesy. Věříme, že tento model bude inspirací pro další firmy stojící před podobnými výzvami.
Vše si můžete prohlédnout v našem videu.