Jean Charretteur je novým generálním ředitelem Mall Group
Na pozici generálního ředitele Mall Group nastupuje Jean Charretteur. Do firmy přichází s rozsáhlými zahraničními zkušenostmi z manažerských pozic ve společnostech Tesco, Metro či Carrefour. Ve své funkci bude mít v Mall Group na starost především aktivity spojené s integrací s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. V nové roli zastřeší jak aktivity Mallu v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku, tak i vedení e-shopu CZC, kde přebere část kompetencí od odcházející Jitky Dvořákové, generální ředitelky CZC.
Jean Charretteur (51) se postavil do čela Mall Group po tříletém působení ve společnosti Uno Hypermarché v Alžírsku, kde zastával pozici generálního ředitele a společnost tak dovedl mimo jiné k úspěšnému otevření největší alžírské pobočky. Několik předešlých let působil u prodejce hraček Toys “R“ Us, taktéž v pozici generálního ředitele, konkrétně pro Francii, Španělsko a Portugalsko. Pět let předtím zastával funkci obchodního ředitele pro nepotravinářské zboží ve společnosti Metro AG, v manažerských pozicích působil také v britské společnosti Dixons či obchodním řetězci Carrefour. Jean Charretteur má za sebou rovněž přímou zkušenost z českého trhu, více než tři roky totiž sídlil v Praze v rámci manažerské pozice pro společnost Tesco, kde měl na starost rozvoj firmy právě v Čechách a na Slovensku.
V Mall Group se bude Jean Charretteur aktivně podílet především na prohlubující se integraci se skupinou Allegro, pro kterou je vstup na český trh významným krokem v plánu mezinárodní expanze. Spojení online tržiště Allegro s Mall Group tak přináší českým obchodníkům příležitost oslovit miliony zákazníků napříč Evropou, českým nakupujícím na druhé straně umožňuje přístup k milionům nabídek za výhodné ceny.
„Provázet Mall Group takto převratným integračním procesem je úžasná výzva. Od začátku sdílíme stejnou vizi i priority, v jejichž čele stojí spokojený a vracející se zákazník. Naším cílem je nyní maximálně efektivně propojit to nejlepší z obou světů, tedy širokou a cenově výhodnou nabídku Allegra se silnou zákaznickou bází, expertními znalostmi, a především dlouhodobými zkušenostmi s prodejem zboží z vlastních skladů na straně Mallu a CZC. Jsme přesvědčeni, že tento souběh sil bezpochyby změní uspořádání e-commerce trhu ve střední a východní Evropě,“ říká Jean Charretteur.
Nový generální ředitel má vzhledem ke svému dřívějšímu působení v oblasti obchodu dlouholeté zkušenosti s řízením zákaznicky orientované společnosti, právě na nich tak bude stavět i při tvorbě budoucí strategie Mall Group. Zároveň se bude dál podílet na rozvoji klíčových kompetencí skupiny, mezi které patří především provoz vlastních distribučních center a prodej zboží od vlastních dodavatelů.
V rámci vedení společnosti CZC pak plánuje Jean Charretteur hlouběji propojovat její expertní týmy se zahraničními protějšky skupiny Allegro. CZC je z pozice specialisty na počítače a elektroniku v tuzemsku dlouhodobě silnou značkou a pod záštitou největšího středoevropského online tržiště plánuje své postavení na českém trhu nadále posilovat.
„Allegro přináší do Česka bohaté znalosti a zkušenosti s budováním úspěšného modelu marketplace, CZC ho na druhé straně skvěle doplňuje o expertízu z prodeje ve specifické oblasti spotřební elektroniky, která je pro české zákazníky segmentem, ve kterém rádi vkládají důvěru do dlouhodobě zavedené a fungující značky. Právě tu pro ně CZC stabilně představuje, na čemž chceme společně s odbornými týmy z Allegra dále stavět,“ uzavírá Jean Charretteur.