logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Alexander Winter nastoupil k 1. říjnu na pozici ředitele obchodní jednotky Dachser Air & Sea...
  • Dokáže pracovat v uličkách širokých pouhých 85 centimetrů, dosáhne až do výšky osmi metrů a ve...
  • Společnost SKF Lubrication Systems CZ v Chodově buduje nový automatizovaný sklad dílů. Projekt...
  • Slavnostní předávání mezinárodních odborných certifikátů Evropské logistické asociace (ELA)...

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

27. října 2025
Komerční sdělení 0
433
Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti FM Logistic se značkou Lindt ukazuje, jak mohou precizně navržené logistické procesy podpořit výrobce při plnění rostoucích očekávání spotřebitelů.

Společnost Lindt, jeden z předních světových výrobců čokoládových výrobků, pověřila společnost FM Logistic komplexní realizací svých skladovacích a logistických procesů v Polsku. Rozsah služeb zahrnuje skladování s řízenou teplotou, co-packing a obsluhu e-commerce kanálu. Operátor je tedy zodpovědný jak za standardní skladovací procesy, tak za velmi složité úkoly spojené s přípravou personalizovaných zásilek.

Pokročilá personalizace

V internetovém obchodě Lindt si zákazníci mohou zakoupit hotové čokoládové sady, ale také si vytvořit vlastní kompozice. Široká škála konfigurací – různé typy obalů, doplňků a dekorativních prvků – vyžaduje od operátora flexibilitu a dokonalou organizaci procesu.

Pro zvětšení klikejte do fotky.

Společnost FM Logistic realizuje operace pro značku Lindt ve svém logistickém centru v Będzinu. Byla zde vytvořena speciální zóna pro e-commerce, která je oddělena od hlavní části skladu jak z hlediska infrastruktury, tak z hlediska IT systémů. To umožňuje zpracovávat objednávky podobným způsobem jako v maloobchodě, což zajišťuje rychlost a přesnost obsluhy. Zákazníci mají možnost personalizace na mnoha úrovních: od výběru oblíbených příchutí přes výběr obalu až po věnování vytištěné přímo na krabicích nebo další dekorativní prvky. Díky personalizovaným blahopřáním nebo ozdobným stuhám působí zásilky jako elegantní dárek.

„Personalizované produkty jsou vnímány jako hodnotnější, a to jak pro dárce, tak pro obdarovaného. Zákazníci e-shopu Lindt si mohou vybrat z 35 různých typů obalů, které se hodí pro danou příležitost nebo určených pro individuální personalizaci. Každý zákazník získá jedinečný zážitek z nákupu, což se přímo promítá do zvýšení loajality a pozitivních hodnocení značky,“ říká Anna Grochowska, head of D2C ve společnosti Lindt.

Vzhledem k citlivosti čokoládových výrobků hraje fáze doručení klíčovou roli při objednávkách e-commerce. Aby byla zaručena nejvyšší kvalita i v letním období, používá společnost FM Logistic speciální chladicí vložky, které udržují stabilní teplotu a poskytují ochranu proti vlhkosti až do doručení zásilky. Díky speciálním ochranným řešením se výrazně snížil počet reklamací souvisejících s tepelným a mechanickým poškozením.

Záruka kvality ve spojení s udržitelným rozvojem

Vzhledem k povaze výrobků Lindt jsou zásadní správné skladovací podmínky. Ve skladu v Będzinu fungují zóny, které zajišťují kontrolu teploty a vlhkosti. Vzhledem k tomu, že příprava probíhá na úrovni jednotlivých kusů, bylo rovněž velmi důležité dostatečně chránit zónu e-commerce před prachem a nečistotami a zavést přísné normy čistoty. Pro zajištění bezpečnosti a kvality produktů vše probíhá v souladu s postupy HACCP.

Objekt v Bedzinu splňuje také nejvyšší standardy kvality a udržitelného rozvoje. Je držitelem certifikátu LEED Gold, který potvrzuje splnění přísných ekologických norem a vysokou energetickou účinnost. Fotovoltaická instalace na střeše pokrývá významnou část spotřeby energie v období intenzivního chlazení, což je důležité zejména v létě, kdy spotřeba elektřiny dosahuje maximálních hodnot. Díky tomu logistické zaručuje společnosti Lindt nejen bezpečnost a stabilitu procesů, ale také hmatatelné obchodní a ekologické výhody. „Jedním z kritérií pro výběr partnera byl soulad provozu s politikou udržitelného rozvoje společnosti Lindt. Naše zařízení v Będzinu poskytuje nejen stabilní skladovací podmínky, ale také skutečné úspory energie a v oblasti životního prostředí,“ zdůrazňuje Dariusz Rurka, senior business development director ve společnosti FM Logistic Central Europe.

Co-packing pro vyšší efektivitu

V rámci smlouvy je společnost FM Logistic zodpovědná také za balení výrobků Lindt. Co-packing zóna byla vybavena nejmodernějšími automatickými plnicími a foliovacími systémy, které zvyšují efektivitu procesů. Díky tomu operátor efektivně připravuje například adventní kalendáře, vánoční sady nebo sady se směsí různých příchutí, které vznikají výběrem cukrovinek ze skupinových balení. Součástí služeb je také označování místa a balení pro stojany, což umožňuje flexibilně reagovat na sezónní potřeby trhu. Operátor disponuje potřebnými lidskými zdroji a technologickým zázemím, které společnosti Lindt umožňují uspokojovat rostoucí objemy objednávek bez dalších investic, zatímco provozní flexibilita mu umožňuje plynule reagovat na sezónní prodejní špičky, jako jsou svátky nebo propagační kampaně.

Spolupráce společností FM Logistic a Lindt ukazuje, že logistika se může stát nedílnou součástí spotřebitelského zážitku. Operátor zajišťuje nejen spolehlivost a bezpečnost procesů, ale také podporuje značku při vytváření přidané hodnoty – od udržování kvality skladování přes efektivní co-packing až po pokročilou personalizaci v e-commerce. Integrace logistických operací pod jednu střechu optimalizovala náklady a moderní technologie aplikované na procesy zvýšily přesnost a rychlost realizace objednávek. Zákazníci dostávají své zásilky rychleji a v neporušeném stavu, což dále posiluje důvěru ve značku Lindt.

„Lindt je další prestižní značkou z oblasti FMCG, která nám svěřila realizaci svých logistických operací. Naše centra jsou plně vybavena pro poskytování komplexních služeb – od skladování s řízenou teplotou přes obsluhu e-commerce kanálu až po pokročilý co-packing – což nám umožňuje efektivně reagovat na rozmanité potřeby našich zákazníků. Jsme hrdí na to, že můžeme podporovat globální značky, jako je Lindt, jak při dosahování jejich provozních a efektivních cílů, tak při plnění jejich ambiciózních cílů v oblasti udržitelného rozvoje,“ dodává Alexandre Amine Soufiani, managing director FM Logistic Central Europe.

 

Související články:

Díky Watt Watchers jsme ve skladech ušetřili přes dvacet procent energie Revoluce v logistice s AMR KUKA: Budoucnost efektivního provozu Revoluce v logistice s AMR KUKA: Budoucnost efektivního provozu

Doporučujeme

Komerční sdělení

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required