
Role provozního ředitele (chief operating officer) ve společnosti Mailstep se nově ujal David Vantuch. Svou více než pětiletou zkušenost z logistiky, fulfillmentu a procesního řízení přináší z online supermarketu Rohlik.cz, kde vedl provozy včetně automatizovaných distribučních center, podílel se na strategických změnách a stál u provozních inovací.
David Vantuch má za sebou více jak 10 let zkušeností v retailu a za posledních pět let v Rohlíku prošel i rychlým profesním růstem. Začínal jako manažer jednoho z pražských fulfillment center, postupně však převzal vedení celé pražské oblasti včetně tří skladů a procesního týmu. Byl u otevření nových fulfillmentových center v Horních Počernicích a v Chrášťanech, kde Rohlík zároveň spustil svůj první sklad s automatizovaným řešením Autostore (psali jsme ZDE). Kromě každodenního řízení se dlouhodobě zaměřoval na zefektivňování procesů, přípravu automatizačních projektů a rozvoji interních talentů.
„Věřím, že moje zkušenosti z rychlého retailového provozu mohou přinést novou energii do týmu, pomoci nastavit efektivnější procesy a podpořit rozvoj lidí,“ říká David Vantuch.
V Mailstepu bude Vantuch zodpovědný za kompletní provozní řízení, včetně plánování automatizačních kroků, zefektivnění vnitřních procesů a důsledné propojení provozu s ostatními týmy. Zásadní důraz bude klást také na budování otevřené firemní kultury a podporu týmové spolupráce.Mailstep patří mezi nposkytovatele fulfillmentových služeb Provozuje více než 58 000 m² skladových prostor v Horních Počernicích a Ústí nad Labem a obsluhuje přes 200 e-shopů.
Připravil: Filip Hubička
Foto: Mailstep