
Zásilkovna, doručovací společnost ze skupiny Packeta Group, rozšiřuje spolupráci s online second-hand platformou Vinted. Uživatelé v České republice, na Slovensku a v Maďarsku nyní mohou podat a odeslat prodané zboží přes síť samoobslužných Z-boxů.
Namísto čekání na otevření výdejního místa mohou uživatelé nyní zásilku podat kdykoliv – sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Dříve bylo možné zásilky Vinted podávat pouze na kamenných výdejních místech po dobu omezené pracovní doby.
„Jsme schopni nejen uživatelům na platformě Vinted poskytnout až milion dvířek pro pohodlné a rychlé podání zásilek. Zájem o doručování mimo domov neustále roste, proto chceme kapacitu naší sítě Z-boxů nadále rozšiřovat,“ uvádí David Soukup, chief of network společnosti Packeta Group.
Zásilkovna a Vinted Group spolupracují již několik let a za tu dobu společně přepravily miliony prodaných kusů zboží z druhé ruky. Kromě zvýšení komfortu v České republice přináší tato novinka také širší přístup uživatelů Vinted ke službám v dalších zemích střední Evropy.
Doručovací společnost dlouhodobě investuje do rozvoje samoobslužných boxů, což výrazně přispívá k její konkurenceschopnosti. Jen v loňském roce rozšířila kapacitu sítě Z-boxů v České republice o 100 %, což zaručuje zákazníkům nejen široké pokrytí, ale také flexibilnější a efektivnější doručovací možnosti.
„Služby Zásilkovny se tímto krokem stávají pro uživatele Vinted ve střední Evropě ještě dostupnější. Podání do Z-boxů je krokem vpřed, které odpovídá reálným potřebám zákazníků, a díky tomu můžeme zásilky pohodlněji doručovat,“ dodává Jakub Kováč, chief commercial officer společnosti Packeta Group.
Jak to funguje?
Kupující na Vinted zvolí doručení přes Zásilkovnu a prodávající obdrží podací kód. Po zabalení zásilky si vyhledá nejbližší Z-box, zadá kód na klávesnici a schránka se automaticky otevře. Stav doručení lze sledovat přímo v aplikaci Vinted.
Připravil: Filip Hubička
Foto: Zásilkovna