logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Alexander Winter nastoupil k 1. říjnu na pozici ředitele obchodní jednotky Dachser Air & Sea...
  • Dokáže pracovat v uličkách širokých pouhých 85 centimetrů, dosáhne až do výšky osmi metrů a ve...
  • Společnost SKF Lubrication Systems CZ v Chodově buduje nový automatizovaný sklad dílů. Projekt...
  • Slavnostní předávání mezinárodních odborných certifikátů Evropské logistické asociace (ELA)...

Authentica Fulfillment loni rostla a robotizovala, letos rozšíří sklad i automatizaci

21. února 2025
Sklad 0
1041
Authentica Fulfillment loni rostla a robotizovala, letos rozšíří sklad i automatizaci

Brněnská společnost Authentica Fulfillment zaznamenala loni 50% nárůst počtu objednávek a 1,55 milionu odbavených zásilek, které zahrnovaly více než 30 milionů kusů zboží. Do svého skladu implementovala robotický systém, rozšířila skladovou plochu o 8000 metrů čtverečních a díky automatizaci zvýšila měsíční kapacitu expedice na více než půl milionu zásilek. Letos plánuje další rozšíření skladových kapacit a zefektivnění procesu vychystávání.  

„Loni prošel náš fulfillment poměrně velkou zatěžkávací zkouškou. Od začátku roku jsme svou pozornost směřovali primárně na dlouho připravovanou automatizaci značné části našeho skladu. Ta je již od října 2024 klíčovou součástí provozu. Přestože se implementace neobešla bez komplikací, podařilo se nám vše ustát a nastavit systém do optimálního provozu. Nyní se chystáme na převedení dalších klientů do skladu s roboty a zároveň dál zefektivňujeme vychystávání objednávek,“ říká Petr Litavec, výkonný ředitel Authentica Fulfillment.

Roboty a networking v logistice

Loni rozšířila Authentica Fulfillment své portfolio o nové, komplexnější klienty. Mezi ně patří například český e-shop Vuch, specializující se na módní doplňky, nebo OlaOla, e-shop zaměřený na zdravou výživu a doplňky stravy.

Důležitou akcí loňského roku byla také konference Authentica Day, která se poprvé uskutečnila jako networkingová a vzdělávací akce zaměřená na e-commerce. Zúčastnili se jí zástupci českých i zahraničních e-shopů, poskytovatelů logistických a platebních služeb a odborníci na expanzi. Součástí programu byla také ukázka brněnského robotizovaného skladu s více než 60 autonomními roboty nebo představení nové vizuální identity skupiny Authentica. Letos je naplánován druhý ročník konference, který opět nabídne prostor pro sdílení zkušeností a diskuzi o aktuálních tématech v oboru.

Posílení spolupráce s regionem DACH

Letos se Authentica Fulfillment zaměří na rozšíření své klientské základny a optimalizaci onboardingu nových partnerů. Společnost plánuje další fázi automatizace s cílem zlepšit skladové operace, odstranit zbývající neefektivity a zajistit plynulejší procesy. V návaznosti na zvyšující se požadavky na fulfillment se firma připravuje také na rozšíření svých skladových kapacit do nových prostor.

Součástí plánů na následující rok je také posílení spolupráce se zahraničními e-shopy, především v regionu DACH, tedy v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Cílem je nabídnout efektivní logistická řešení firmám, které expandují na evropský trh a hledají flexibilního partnera pro outsourcing logistiky. „V roce 2025 plánujeme rozšíření svého fulfillmentu o sklad zaměřený primárně na B2B segment. Také budeme i nadále pokračovat s vylepšováním procesů automatizace, abychom efektivně zvládli až dva miliony objednávek ročně. Naším dlouhodobým cílem je být spolehlivým partnerem pro rostoucí e-shopy a poskytovat jim kvalitní služby, které podpoří jejich další růst a expanzi,“ uzavírá Petr Litavec.


Připravil: Filip Hubička
Foto: Authentica Fulfillment

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required