S expanzí české firmy Skinners v USA pomůže poskytovatel fulfillmentu ShipMonk
Brněnský výrobce obuvi Skinners pokračuje v zahraniční expanzi a po vstupu do Německa nyní míří na americký trh. V USA vznikne vlastní dceřiná entita Skinners Technologies LLC s lokálním managementem a sídlem ve Wyomingu. Fulfillment na americkém trhu zajistí společnost ShipMonk, kterou založil podnikatel Jan Bednář a v USA se během několika uplynulých let výrazně etablovala. V prvním roce cílí Skinners na prodeje v řádu desítek tisíc párů.
ShipMonk zajistí pro Skinners kompletní pokrytí logistiky v USA. Díky založení dceřiné entity Skinners Technologies LLC bude možné trh obsluhovat lokálně a nabídnout B2B i B2C zákazníkům veškeré služby včetně vratek.
„Hledali jsme partnera, který bude kvalitní, flexibilní a bude dobře znát americký trh. Příběh ShipMonku dobře znám, stejně jako lidi, kteří za ním stojí, a jsem ráda, že můžeme využít služeb české rychle rostoucí společnosti, jejíž filozofie je nám hodně blízká. Věřím, že za pár let budeme patřit mezi největší partnery ShipMonku,“ vysvětluje Michaela Steinhauser, spoluzakladatelka Skinners.
„Ze spolupráce se Skinners máme radost i proto, že se s Míšou a Petrem znám osobně a jejich příběh je mi blízký. Fandíme nasazení, se kterým se vrhli do zahraniční expanze, a jsme rádi, že jim díky našim zkušenostem a zázemí můžeme pomoci prorazit na tak náročném trhu, jaký představují Spojené státy,“ říká zakladatel a CEO společnosti ShipMonk Jan Bednář.
Prodej koncovým zákazníkům vedle vlastního e-shopu Skinners zaštítí také Amazon a dále obchody maloobchodních partnerů. Díky skladům v Pensylvánii a fulfillmentu pod křídly ShipMonku se tak výrazně zjednoduší logistika, která dosud spoléhala na doručování z Evropy. To s sebou neslo vysoké náklady i horší zákaznickou zkušenost vzhledem k dlouhé době doručení a komplikovaným vratkám.
„Díky pokrytí, které ShipMonk v USA má, můžeme zákazníkům nabídnout rychlé doručení a odříznout se od modelu doručování z Evropy, který by byl v rámci expanze finančně neudržitelný,“ dodává Michal Presse, marketingový ředitel Skinners.
Lokální pobočka v podobě nové dceřiné společnosti Skinners bude sídlit ve Wyomingu a novým country managerem operujícím v Kalifornii se stane Joey Barbera. Během prvního roku by se Skinners v USA chtěli dostat na prodeje 50-60 tisíc párů tzv. ponožkobot, podobně jako na českém trhu. Postupně by se měl podíl tržeb z amerického trhu zvyšovat a podle firmy růst ambiciózním, ale stále udržitelným tempem.
Ilustrační foto: ShipMonk