
Novou „appku“ od PPL podporuje i komunikační kampaň
Balíkový přepravce PPL nedávno představil mobilní aplikaci mojePPL, kterou si mohou zdarma stáhnout uživatelé telefonů s operačními systémy Android a iOS. Zmíněná „appka“ umožňuje sledovat doručované a podané zásilky, naviguje zákazníky na nejbližší výdejní či podací místo nebo jim umožňuje posílat balíky bez nutnosti tisku etikety. Na podporu této i dalších svých služeb firma PPL ve spolupráci s agenturou Symbio spustila komunikační kampaň.
Prostřednictvím této kampaně se PPL snaží mimo jiné zvýšit povědomí o tom, že zásilky doručuje nejen na konkrétní adresu, ale také do rozsáhlé sítě čtyř tisíc výdejních míst PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů. Výdejní místa ukazuje jako možnost, která dává člověku svobodu a nezasahuje mu do života. „Za každou zásilkou stojí tvář z PPL, i když zrovna nestojí přímo u vašich dveří. Kampaní se zaručujeme za osobní přístup a kvalitu i v případě, že zásilku nepřebíráte přímo z rukou řidiče,“ říká Milan Loidl, vice president business development & marketing PPL CZ. Přínosy využití výdejních a podacích míst umocňuje právě nová aplikace.
S kampaní se zákazníci mohou setkat na venkovních reklamních plochách na nádražích, v metru, v rádiích, ale i na sociálních sítích a v online prostoru. Jednotlivé vizuály informují například o výhodě vyzvednout si z výdejních míst zásilku, kdy se to zákazníkům skutečně hodí, protože oproti doručení na adresu nemusejí být nutně doma, aby mohli zásilku přijmout.
„Z pohledu zákazníka jsou další výhodou doručení do výdejního místa nižší náklady, v případě doručení do PPL Parcelboxů je pak dalším velkým benefitem jejich nepřetržitý provoz,“ hodnotí dále Milan Loidl s tím, že s ohledem na životní prostředí je navíc doručení vícero zásilek do PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu ekologičtější, protože snižuje nejen počet ujetých kilometrů, ale i emisí oxidu uhličitého. Jde o další z kroků v rámci strategie společnosti PPL k dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.