Mailstep posiluje vedení obchodu a marketingu
Poskytovatel fulfillmentových služeb Mailstep přivedl dva zkušené manažery, aby ve firmě posílili obchod a marketing. Obchodní aktivity společnosti nově řídí David Začal, v čele marketingu stojí Martin Pipek.
Jako obchodní ředitel společnosti povede David Začal (na snímku vlevo) celkem 22členný tým. Během své kariéry nasbíral zkušenosti coby obchodní manažer v tuzemských společnostech jako Seznam.cz nebo naposledy v jednom z největších českých mediálních domů, Czech News Center, kde vedl na 60 lidí z oblasti performance marketingu a e-commerce.
„V Mailstepu se budu věnovat primárně rozšiřování obchodního týmu, který se bude v blízké budoucnosti zaměřovat i na okolní státy. Cílem je poskytnout zázemí a řešení e-shopům, které chtějí expandovat na zahraniční trhy, ale nevědí, jak na to,“ vysvětluje David Začal.
Ve spolupráci s Martinem Pipkem vytváří duo manažerů, kteří mají chuť a možnost informovat trh o výhodách fulfillmentu a zároveň vytvořit z Mailstepu jeho synonymum nejen v České republice.
S Martinem Pipkem v čele marketingu pak Mailstep očekává zcela nový přístup k online prostředí. Své mnohaleté zkušenosti s marketingem čerpá ze svého působení ve společnostech Xiaomi a Huawei.
„Chystáme se pořádat eventy jak pro klienty stávající, tak i ty, kteří o Mailstepu zatím jen přemýšlí. Chceme jim tímto způsobem přinášet novinky nejen ze světa logistiky ale také marketingu, pro který seženeme zajímavé osobnosti ze stran Seznam.cz, Heuréky a výkonnostních agentur specializujících se na Facebook nebo Google,“ komentuje některé z plánů Martin Pipek.