logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Slavnostní předávání mezinárodních odborných certifikátů Evropské logistické asociace (ELA)...
  • Doba čárových kódů se po více jak půlstoletí chýlí ke konci. Díky vzestupu AI a poklesu cen...
  • Do týmu Stavebního a projektového poradenství společnosti Savills nastoupil na pozici lead...
  • Společnost Geis otestovala v běžném provozu na rozvozových trasách v oblasti Ostravska...

Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl

7. února 2022
Management 0
1866
Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl

Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl

Provozním ředitelem platformy Dáme jídlo je nově Josef Simpartl. Soustředit se chce na kvalitu služby a další zlepšování zákaznické zkušenosti. Na starosti bude mít mimo jiné tým kurýrů Dáme jídlo, pro které chce vytvořit prostředí, v němž se budou cítit dobře. Stejnou pozici bude zastávat také pro sesterskou značku foodpanda na Slovensku.

Tuzemská quick commerce platforma Dáme jídlo, která zákazníkům umožňuje objednat si rychlé nákupy nebo jídlo z restaurací, posiluje nejužší vedení. Nově do týmu přichází Josef Simpartl, který má mnohaleté manažerské zkušenosti v několika oborech od telekomunikací po marketing. Ze své nově vytvořené pozice chief operations officer (provozní ředitel) bude mít na starosti logistiku včetně kurýrů, stejně jako tým operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům.

Před nástupem do Dáme jídlo působil v celé řadě manažerských pozic. U mobilního operátora Oskar zažil přerod start-upu ve velkou firmu, spojený s nastavováním firemních procesů. V ČSOB Leasing měl na starosti vytvoření nového produktu Autopůjčka, který se jako první takový finanční produkt nabízel i na pobočkách České pošty. V posledních letech se věnoval oblasti vybavení pro maloobchod včetně velkoformátového tisku, zejména na německém trhu. V rámci skupiny Delivery Hero, která vlastní Dáme jídlo v Česku i značku foodpanda na Slovensku, bude zastávat pozici chief operations officer pro oba trhy. Sdílený management se ve skupině osvědčil už v případě několika pozic, naposledy se stala ředitelkou marketingu pro Česko i Slovensko Kristína Poláková.

„Důvodem pro vytvoření pozice provozního ředitele je pro nás zastřešení a konsolidace dvou klíčových týmů. Vlastních i externích kurýrů a kontaktního centra, které řeší komunikaci se zákazníky, ale i podporu kurýrů v terénu. Je skvělé, že tým našeho nejužšího vedení obohacuje tak zkušený člověk s pozitivním přístupem a nadhledem,“ říká výkonný ředitel Dáme jídlo Filip Fingl.

Na základní filozofii, která se vůči zákazníkům projevuje v pokračující kampani Porce života navíc, se nic nemění. Josef Simpartl se chce zaměřit spíše na zlepšení zákaznické zkušenosti prostřednictvím vytvoření co nejlepšího pracovního prostředí pro ty, kteří jsou pro zákazníky tvářemi služby – kurýry a operátory kontaktního centra.

„Věřím, že zákazníci budou považovat naši službu za kvalitní, pokud jim objednávku v čase, kdy ji opravdu potřebují, doveze kurýr, který se k nim chová profesionálně a celý proces běží bez zadrhnutí. K tomu je potřeba, aby se kurýři i operátoři cítili součástí firmy, chápali svoji roli těch, kteří službu zákazníkům skutečně poskytují, a podle toho ke své práci přistupovali. Jídlo má každý rád a každý se na něj těší,“ říká Josef Simpartl a dodává: „Mým cílem je soustředit se na efektivní fungování všech rozvozových procesů a společně s týmem hledat nové cesty, jak přinášet zákazníkům co nejkvalitnější služby. Což znamená doručit objednaný oběd, nákup nebo jiné objednané věci přesně tak, jak zákazník potřebuje a očekává. Pro dosažení maximální zákaznické spokojenosti jsou stoprocentně fungující kurýrní logistika a zákaznické centrum naprosto klíčové.“ Toho lze podle něj dosáhnout pozorným nasloucháním zákazníkům a díky aktivní spolupráci všech týmů, kurýrů a obchodních partnerů Dáme jídlo.

Josef Simpartl vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a ve svém volném čase se rád věnuje historii a průvodcování.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required