
Globální marketing Škoda Auto povede Meredith Kelly
Škoda Auto informovala o jmenování Meredith Kelly do funkce vedoucí globálního marketingu. Manažerka má mnohaleté pracovní zkušenosti v mezinárodním marketingu a naposledy byla odpovědná za marketingové aktivity značky Volkswagen v Jihoafrické republice.
Meredith Kelly pracuje pro koncern Volkswagen od října 2015 a na své předchozí pozici byla odpovědná za marketingové aktivity značky Volkswagen v Jižní Africe. S obchodním vzděláním a titulem v oboru podnikové finance Kelly dříve pracovala pro mezinárodní společnosti v oblasti spotřebního zboží. Jako marketingová expertka zastávala různé manažerské pozice v Jihoafrické republice a ve Spojeném království, kde měla odpovědnost za široké spektrum produktů. Řídila kampaně na trzích v Africe, na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě.
Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing, zdůrazňuje: „Díky dlouholetým zkušenostem v oblasti mezinárodního marketingu ze společností Unilever, Colgate Palmolive a Mondelēz, stejně jako z koncernu Volkswagen, je Meredith Kelly ideální kandidátkou pro tuto pozici. Jsem přesvědčen, že spolu se svým týmem posune globální marketing společnosti Škoda Auto na vyšší úroveň. Těším se na naši spolupráci a přeji jí mnoho úspěchů.“