logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Ondřej Míček se v Savills posunul na pozici head of Industrial Agency pro ČR a Slovensko...
  • Skupina ELL si pořídí 200 nových lokomotiv Siemens Vectron Společnosti European Locomotive...
  • Zima přichází. Letos bez každoročního navyšování kapacit skladových prostor Není tajemstvím, že...
  • CTP a ČEZ Esco instalují fotovoltaické elektrárny na střechy logistických hal Společnosti CTP a...

E-shopy mohou díky integraci systémů sledovat zásilky i po předání dopravci

9. prosince 2021
IT 0
715
E-shopy mohou díky integraci systémů sledovat zásilky i po předání dopravci

E-shopy mohou díky integraci systémů sledovat zásilky i po předání dopravci

Pokud e-shop propojí svůj skladový systém s aplikací, která komunikuje s dopravci, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. Díky takovéto integraci systémů například uvidí, kolik balíků má na cestě, kde se zrovna nachází nebo který zákazník si zásilku nevyzvedl. Může tak s klienty aktivně komunikovat a zlepšovat jejich zákaznickou zkušenost, aniž by se spoléhal jen na dopravce. Příkladem je propojení Lokia WMS od společnosti Grit se službou Foxdeli.com.

Většina e-shopů po předání zásilky do rukou přepravce ztrácí nad balíčkem kontrolu a čeká na zprávu, že zásilka byla doručena nebo vyzvednuta. V dnešní době rychlého růstu e-commerce a přetížení dopravců pak může docházet k situacím, kdy špatná zkušenost zákazníka s doručením negativně ovlivní reputaci celého e-shopu.

Integrace skladového systému s informačním systémem napojeným na dopravce umožňuje, aby e-shopy sledovaly své zásilky a aktivně komunikovali se zákazníky také během přepravy a doručování – a tím mohly zákaznickou zkušenost s doručením vylepšit.

Příkladem je spojení informačního systému Foxdeli.com – aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci, tisku štítků a pokročilému sledování zásilek – a skladového systému Lokia WMS. Prostřednictvím integrace těchto dvou systémů může e-shop po vyexpedování zásilky nadále sledovat, kde se balíček aktuálně nachází, kdy a kam byl doručen nebo zda si zákazník objednávku vyzvednul.

Integrace probíhá přes API rozhraní. Zákazník ve Foxdeli navolí základní parametry a pak už pracuje pouze v Lokia WMS, kde si vybírá přepravce pro své zásilky, tiskne štítky a sleduje objednávky.

„E-shopům se skladovým systémem Lokia WMS otevírá integrace s Foxdeli nové možnosti. Mohou například personalizovat transakční e-maily, informovat zákazníka o aktuálním stavu doručování nebo se připomenout, pokud zásilka čeká na vyzvednutí. Odpadnou tak nepříjemné situace, kdy nespokojený zákazník volá na zákaznickou podporu, ale e-shop není schopen reagovat, protože o balíčku nemá informace,“ říká Marek Stanovský, head of sales firmy Grit, která skladový systém Lokia vyvíjí.

Partnerství hodnotí pozitivně také ve Foxdeli. „Naši zákazníci přirozeně napojují Foxdeli na své podnikové nebo skladové systémy, aby mohli objednávky i expedici spravovat z jednoho prostředí. Integrace se skladovým systémem Lokia WMS nám otevírá cestu k novým zákazníkům zejména z řad menších a středních e-shopů,“ komentuje spolupráci Martin Jareš, majitel Foxdeli.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Rudná na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Praha 265 Kč za m2/měsícPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany na vyžádáníPodívat se ➜Jeneč na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Zima přichází. Letos bez každoročního navyšování kapacit skladových prostor

Zima přichází. Letos bez každoročního navyšování kapacit skladových prostor Není tajemstvím, že druhá polovina roku patří v sektoru logistiky tradičně mezi nejaktivnější období a prodejci zboží před hlavní vánoční sezonou často navyšují skladové kapacity, aby pokryli násobně vyšší poptávku. Letos však situace může být trochu jiná. Logistické a e-commerce firmy výrazně expandovaly v minulých dvou letech a realitou tak […]

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání Firma BD Sensors je českým dodavatelem elektronické tlakoměrné techniky a hledala řešení, jak zlepšit využití skladové plochy a zvýšit produktivitu a přesnost vychystávání. Případovou studii představil Viktor Frnka, marketingový manažer společnosti Kardex. Jaké řešení jste v BD Sensors zvolili? Nový systém navržený společností Kardex se skládá z […]

Analytika návštěvnosti jako klíč k úspěchu

Analytika návštěvnosti jako klíč k úspěchu Když se setkají dva profesionálové z oblasti automobilového průmyslu a technologií, výsledkem může být inovativní řešení přinášející revoluci v oboru. Takovým případem je i spolupráce mezi společností AutoPalace a Innovis, technologickou divizí M2C. V dnešní digitální éře je měření návštěvnosti showroomu klíčové pro optimalizaci marketingových strategií. Ačkoli kamerové systémy slouží […]

Enabling the Flow of Trade 

Enabling the Flow of Trade  Vlastníme, spravujeme a stavíme logistické nemovitosti v klíčových dopravních uzlech a v blízkosti hlavních aglomerací celé Evropy. Díky portfoliu nemovitostí čítajícímu 20 milionů metrů čtverečních skladových ploch a 16 zemí můžeme pomáhat více než 2000 zákazníkům. Po celé Evropě máme kanceláře s 300 zaměstnanci, takže disponujeme zázemím na správných místech, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required