Dáme jídlo otevírá nové sklady v Praze a Liberci, dál zrychluje doručení
Společnost Dáme jídlo v pražských Stodůlkách a v Liberci uvádí do provozu nové sklady vlastní služby Dáme market. Půjde v pořadí o již sedmý sklad v hlavním městě, který bude k dispozici zákazníkům ve Stodůlkách a okolí koncem listopadu. Služba Dáme market tak bude mít v ČR již dohromady jedenáct skladů a rozšiřuje svou nabídku doručování čerstvých i trvanlivých potravin v řádu několika málo desítek minut.
Doručení v rámci služby Dáme market je nově dostupné také na celém území města Liberec. Jakmile aplikace přijme objednávku, pracovníci ve skladu začnou chystat nákup do tašek a za několik minut už je s ním kurýr na cestě k zákazníkovi.
Češi jsou stále více zvyklí na pohodlné doručování zboží až do domu do pouhých 30 minut. V mnoha případech dorazí zásilka dokonce ještě dříve, za 15 až 20 minut. Platforma Dáme jídlo tento globální trend představila v tuzemsku začátkem letošního roku, nabídka zboží v rámci takzvaného quick commerce je ale čím dál pestřejší a rychle se rozšiřuje do dalších regionů.
V rámci quick commerce již Dáme jídlo svoji nabídku rozšířilo do většiny krajů, pokrývá téměř celou Prahu a přidává další města a obce. Navyšuje například počet partnerských poboček Žabka a Tesco Expres. Také posiluje spolupráci se známými brandy v oblasti obchodů, jako jsou síť hračkářství Bambule nebo chovatelské potřeby Super zoo. Rozšiřování nabídky quick commerce se kromě partnerských obchodů týká i vlastní služby Dáme market. Tu Dáme jídlo rozváží ze sedmi skladů na území hlavního města, jednoho skladu v Olomouci, Brně, Plzni a nyní také v Liberci. Do budoucna jsou v plánu i další regiony.
Quick commerce je v Česku relativní novinkou. Ředitel Dáme market Mikolaj Komorowski k tomu říká, že velmi rychlé doručování zboží tuzemské zákazníky mimořádně zaujalo. „Kdo jednou zkusí doručení nákupu do půl hodiny, nebo dokonce za pouhých 15 minut od objednání, nechce se takové vymoženosti vzdávat. Volný čas je pro lidi čím dál tím více důležitý. A tak doceňují, když mohou sami rozhodovat, jak s ním naložit. Proto neustále rozšiřujeme pokrytí a šíři sortimentu v rámci quick commerce tak, aby si porci života navíc mohli dopřát další a další zákazníci u co nejpestřejšího sortimentu,“ dodává Mikolaj Komorowski.