logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Trammell Crow Company má novou manažerku pro plánování a povolovací procesy Společnost Trammell...
  • Logistiku pro Jizerskou 50 opět zajišťuje DB Schenker Společnost DB Schenker je i tentokrát...
  • VGP pronajme prostory ve VGP Parku Ústí nad Labem City firmě Bosal Vlastník a developer...
  • Vratky jako fenomén a specifická disciplína Reverzní logistika se zabývá zpětnými toky materiálu...

Tři kroky DSV pro lepší zákaznický servis

18. října 2021
Komerční sdělení 0
628
Tři kroky DSV pro lepší zákaznický servis

Tři kroky DSV pro lepší zákaznický servis

Jsme globální trojka

Společnost DSV A/S dokončila akvizici Global Integrated Logistics Agility v hodnotě 103 miliard korun. Všechny podmínky a požadavky pro akvizici společnosti Global Integrated Logistics (GIL) Agility byly splněny a společnost DSV tak formálně převzala GIL od kuvajtské společnosti Agility. Převzetím GIL se DSV stala globální trojkou v oblasti přepravy a logistiky. GIL dosahuje ročního obratu téměř 100 miliard korun a podílí se na něm především letecká a námořní přeprava. Posílena je i divize DSV Solutions, která akvizicí získala 1,4 milionu m2 skladovací kapacity. V neposlední řadě se díky akvizici rozrostly aktivity v silniční nákladní přepravě v Evropě i na Blízkém východě. V těchto týdnech běží proces integrace obou společností v České republice. V roce 2019 DSV převzala firmu Panalpina a v roce 2016 UTi Worldwide.

Význam pro zákazníka:

Akvizice přinesla obchodní synergie a v konečném důsledku vyšší úroveň poskytovaných služeb a komplexní řešení logistických potřeb zákazníků. DSV společně s GIL nyní využívají posílenou pozici na trhu k dalšímu růstu prostřednictvím rozšířené nabídky služeb pro zákazníky, špičkové IT infrastruktury a úspor z rozsahu. Důraz na škálovatelnost představuje jednu z klíčových konkurenčních výhod v oblasti přepravy a logistiky s významnými provozními a obchodními přínosy na vysoce fragmentovaném trhu.


Pro lepší doručování a vyzvedávání zásilek

Pod zkratkou DSV ETA (Estimated time of arrival – předpokládaný čas příjezdu) se skrývá nová funkcionalita, díky které se zákazníci DSV dozvědí, kdy jim zásilka dorazí nebo kdy bude u nich vyzvednuta v rámci dvouhodinového časového okna. V B2C sektoru jde o zcela běžnou praxi, nicméně v B2B sektoru se jedná o zbrusu novou záležitost. Když vozidlo sběrného systému, které operuje v regionu příjemce zásilky, opustí terminál a nachází se od něj ve vzdálenosti 200 m, příjemce zásilky obdrží upozornění e-mailem nebo SMS s přibližným časem doručení v rámci dvouhodinového časového okna. Pokud dojde k neočekávaným událostem (např. dopravní zácpa, nehoda apod.), čas pro doručení nebo vyzvednutí zásilky bude změněn na nový. Používají-li zákazníci myDSV.com, u své přepravy uvidí dvouhodinové časové okno, kdy jim bude zásilka doručena nebo u nich vyzvednuta.

Význam pro zákazníka:

Zákazníci mohou lépe plánovat procesy a neztrácet drahocenný čas zjišťováním, kdy bude zásilka vyzvednuta nebo doručena. DSV ETA klientům umožní lépe plánovat aktivity. Zásilku lze jednoduše sledovat v naší elektronické kanceláři myDSV.com a v konečném důsledku DSV ETA přispívá ke snížení emisí skleníkových plynů díky optimalizované přepravní trase.


Z jihokorejského Busanu přímý LCL servis až do Prahy

Kapacity v námořních přepravách jsou od jara loňského roku limitované, DSV přesto nabízí nový přímý námořní LCL servis z jihokorejského Busanu až do Prahy. Servis je vhodný pro přepravu širokého spektra zboží. Ideální je pro přepravu komponent pro automotive, zboží obsahujícího baterie, ale i nebezpečných zásilek. Přepravit lze vše kromě potravinářského sortimentu. Linka funguje pravidelně na týdenní bázi s odjezdem v sobotu, zásilky jsou přijímány vždy do pátku (týden před odplutím). Doba přepravy Busan–Praha trvá 38 dní od výjezdu až na terminál do Prahy, odkud probíhá další distribuce po celé ČR, ale i do dalších zemí ve střední Evropě.

Význam pro zákazníka:

Nový námořní LCL servis z jihokorejského Busanu až na terminál do Prahy je plně pod taktovkou DSV. Pro zákazníky to znamená, že jejich zásilky přepravíme bez zbytečných překládek v přístavech anebo cizích skladech. Rizika poškození a zdržení jsou tak snížena na minimum. Protože se jedná o úplně nový servis, lze čerpat výhodné zaváděcí ceny.

www.cz.dsv.com

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Industriální trh začíná vysílat varovné signály. Na trh se častěji dostávají podnájmy za lepších než tržních podmínek

Industriální trh začíná vysílat varovné signály. Na trh se častěji dostávají podnájmy za lepších než tržních podmínek Zatímco v kancelářském sektoru se nájemci chystají na první větší zdražování po deseti letech, na industriálním trhu došlo ke zdražení o 50–70 % již během posledních 18 měsíců. Industriální trh se stále potýká s nízkou neobsazeností, na což developeři reagují. Nyní se […]

Developeři a nájemci hledají cesty z energetické krize. Jak mohou být logistické firmy soběstačné? Šest oblastí pro úspory

Developeři a nájemci hledají cesty z energetické krize. Jak mohou být logistické firmy soběstačné? Šest oblastí pro úspory Rostoucí ceny energií začínají být pro vybrané obory likvidační, a tak developeři průmyslových nemovitostí, včetně jejich nájemců, hledají cesty k energetické soběstačnosti. Jaké jsou nejčastější způsoby ochrany před rostoucími cenami? V současné situaci jsou schopni srazit náklady na […]

Seznamte se s vozíky ECH 12 a ECH 15, opravdovými pomocníky s paletami

Seznamte se s vozíky ECH 12 a ECH 15, opravdovými pomocníky s paletami Malý všestranný vozík, kterého si v provozu ani nevšimnete, když nebudete chtít, a přesto zastane mnoho práce. Číslo jedna snad ve všech odvětvích, pro všechny sklady či přepravy. O čem je řeč? O nízkozdvižném vozíku, kterému nikdo neřekne jinak než „paleťák“. Jak slangový název […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required