
Česká pobočka společnosti FM Logistic byla založena v roce 1996 a od té doby poskytuje své služby známým společnostem z různých odvětví, jako je FMCG, retail, e-commerce, high value goods. FM Logistic v České republice operuje v několika různých teplotních režimech skladování a se svými více než 500 zaměstnanci se zaměřuje na komplexní nabídku portfolia služeb, včetně skladování a manipulace, vnitrostátní a mezinárodní paletové i balíkové přepravy a služeb s přidanou hodnotou (co-packingu, logistiky e-shopu a paletového řízení).
Zásadní zlom nastal v roce 2010, kdy společnost začala silně růst a získala nové klienty z pro FM netradičních segmentů – hračky, tabákoví producenti a e-commerce. Společnost taktéž rozšířila místa působnosti – otevřely se platformy Jirny a Lovosice. Česká pobočka firmy se připojila do středoevropského clusteru a má unifikované řešení pro cross border distribuci v celé střední Evropě.
Business model FM Logistic je založený na poskytování komplexních logistických služeb (návoz zboží z továren, skladování, obalové úpravy a další VAS, distribuce k finálním zákazníkům) ve velkých multicustomer a multiactivity platformách, které z velké části FM i vlastní.
Firma se soustředí na neustálé zlepšování služeb v rámci omnichannelu, e-commerce a CityLoginu. Tento projekt je založen na umístění malých distribučních skladů nebo crossdocků co nejblíže městskou aglomeraci. CityLogin umožní perfektní řešení poslední míle. Umožňuje zkrácení dodací lhůty zvolením nejkratší možné vzdálenosti mezi distribučním centrem a koncovým zákazníkům a umožňuje využití nízkoemisních vozidel na distribuci.