logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Trammell Crow Company má novou manažerku pro plánování a povolovací procesy Společnost Trammell...
  • Logistiku pro Jizerskou 50 opět zajišťuje DB Schenker Společnost DB Schenker je i tentokrát...
  • VGP pronajme prostory ve VGP Parku Ústí nad Labem City firmě Bosal Vlastník a developer...
  • Vratky jako fenomén a specifická disciplína Reverzní logistika se zabývá zpětnými toky materiálu...

Na kafe s… Petrem Kuchyňou, generálním ředitelem společnosti Kiekert-CS

7. dubna 2021
Rozhovory 0
1721
Na kafe s… Petrem Kuchyňou, generálním ředitelem společnosti Kiekert-CS

Na kafe s… Petrem Kuchyňou, generálním ředitelem společnosti Kiekert-CS

Výrazným trendem posledních let je zásobování výroby pomocí logistických vláčků, které jsou složeny z tahačů a přípojných vozíků. Tyto soupravy jsou využívány zejména v automotive segmentu. Jaké jsou reálné zkušenosti s těmito soupravami, tedy v čem přinášejí efektivitu? V čem jsou v provozu firmy Kiekert-CS jejich konkrétní přínosy? Právě o tom jsme mluvili s Petrem Kuchyňou, generálním ředitelem této společnosti.  

K čemu logistické vláčky používáte?

Logistické vláčky u nás používáme k dopravě materiálu ze skladu do výrobní haly, včetně rozvozu po výrobních linkách a zpětnému transportu vratných obalů a hotové výroby.

Jak jste s jejich využitím spokojeni? Jaké pro vás mají benefity?

Vláček uveze najednou čtyři palety, a tak již nemusíme při navyšování výroby přijímat další zaměstnance. Díky podvozkům pod palety se také zjednodušila manipulace s materiálem a hotovou výrobou na výrobních linkách, nepotřebujeme žádnou další manipulační techniku. Protože vláčky jezdí přímo po výrobní hale, řešili jsme i otázku bezpečnosti. Všechny soupravy jsou tak kromě majáčku vybavené i světelnou šipkou.

Také v oblasti logistických vláčků se začíná prosazovat automatizace. Využíváte logistické vláčky s řidičem nebo plně automatizované soupravy? Proč jste se rozhodli pro dané řešení? Jaké v oblasti tažných souprav máte další plány?

Ještě stále máme soupravy s řidičem, protože náš dodavatel kvůli koronaviru posunul dodávku automatických tahačů. Nyní je již ale každým dnem očekáváme. Ani poté se však nebude jednat o plně automatizovaný proces. Vláček bude sám jezdit mezi skladem a výrobní halou. V té do něj nasedne řidič, který materiál rozveze po výrobě, naloží hotovou produkci a souprava zase sama dojede do skladu.  Pro toto řešení jsme se rozhodli z několika důvodů. Jedním z nich jsou neustálé změny layoutu ve výrobní hale, protože přichází nové projekty, stávající linky se modernizují a upravují na zákazníky požadovanou kapacitu. Dalším důvodem je množství vykládacích a nakládacích pozic. Kdybychom měli zautomatizovat i proces nakládky a vykládky, znamenalo by to obrovské investice, které by se nám nevrátily. Samozřejmě existují technologie umožňující plně automatický provoz, ale my jdeme cestou rozumné automatizace, tedy automatizovat tam, kde to dává smysl.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Industriální trh začíná vysílat varovné signály. Na trh se častěji dostávají podnájmy za lepších než tržních podmínek

Industriální trh začíná vysílat varovné signály. Na trh se častěji dostávají podnájmy za lepších než tržních podmínek Zatímco v kancelářském sektoru se nájemci chystají na první větší zdražování po deseti letech, na industriálním trhu došlo ke zdražení o 50–70 % již během posledních 18 měsíců. Industriální trh se stále potýká s nízkou neobsazeností, na což developeři reagují. Nyní se […]

Developeři a nájemci hledají cesty z energetické krize. Jak mohou být logistické firmy soběstačné? Šest oblastí pro úspory

Developeři a nájemci hledají cesty z energetické krize. Jak mohou být logistické firmy soběstačné? Šest oblastí pro úspory Rostoucí ceny energií začínají být pro vybrané obory likvidační, a tak developeři průmyslových nemovitostí, včetně jejich nájemců, hledají cesty k energetické soběstačnosti. Jaké jsou nejčastější způsoby ochrany před rostoucími cenami? V současné situaci jsou schopni srazit náklady na […]

Seznamte se s vozíky ECH 12 a ECH 15, opravdovými pomocníky s paletami

Seznamte se s vozíky ECH 12 a ECH 15, opravdovými pomocníky s paletami Malý všestranný vozík, kterého si v provozu ani nevšimnete, když nebudete chtít, a přesto zastane mnoho práce. Číslo jedna snad ve všech odvětvích, pro všechny sklady či přepravy. O čem je řeč? O nízkozdvižném vozíku, kterému nikdo neřekne jinak než „paleťák“. Jak slangový název […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required