logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Slavnostní předávání mezinárodních odborných certifikátů Evropské logistické asociace (ELA)...
  • Doba čárových kódů se po více jak půlstoletí chýlí ke konci. Díky vzestupu AI a poklesu cen...
  • Do týmu Stavebního a projektového poradenství společnosti Savills nastoupil na pozici lead...
  • Společnost Geis otestovala v běžném provozu na rozvozových trasách v oblasti Ostravska...

Na kafe s… Davidem Strnadem, vedoucím logistiky značky společnosti Škoda Auto

30. září 2020
Rozhovory 0
4498
Na kafe s… Davidem Strnadem, vedoucím logistiky značky společnosti Škoda Auto

S Davidem Strnadem, vedoucím logistiky značky společnosti Škoda Auto, jsme v následujícím rozhovoru mluvili nejen o vlivu koronaviru na automobilku Škoda Auto, ale také o tom, jak se stát úspěšným manažerem. Zajímali jsme se i o to, jaký je David Strnad šéf.

Začněme aktuální otázkou týkající se koronaviru. Jaký vliv měla krize jím způsobená na vaši automobilku?

Koronakrize je celosvětový problém a na naši značku měla poměrně velký vliv. Ze dne na den jsme zastavili výrobu. Byly to pro nás nové zkušenosti. Výroba byla zastavena na pět týdnů, čili dopad byl obrovský. A teď přichází druhá vlna, která má zásadní dopad v oblasti dodavatelského řetězce, začíná chybět personál. Je to téma, kterým se intenzivně zabýváme a určitě budeme zabývat i v budoucnosti. Uvidíme, co přinesou následující dny.

A jaký je váš recept na zvládnuté této krize? Je jím automatizace?

Když mluvím s dodavateli, potvrzují mi jejich každodenní boj o zaměstnance. Výroba v automotive jede na sto procent, denně řešíme problémy spojené s tím, kdy nám firmy ohlásí, že mají nedostatek personálu, že nestíhají. Řeší to prací o víkendech, mimořádnými směnami, ale to je také řešení jen na určitou dobu.

Ve společnosti Škoda Auto působíte od roku 2000, přitom na manažerských pozicích v oblasti výroby a logistiky od roku 2008. V roce 2010 jste byl v rámci rozvojového programu pro mladé manažery v provozu koncernové značky Audi v německém Neckarsulmu. Od roku 2014 jste vedl ve Škoda Auto plánování logistiky se zodpovědností za plánování ve všech závodech firmy v Česku i zahraničí. Poté jste dva roky vedl v ruské Kaluze logistiku Volkswagen Group. A teď jste na nové pozici…

Za celé ty roky jsem se hodně naučil zejména od Jiřího Cee, kterého jsem ve funkci vystřídal. Získané zkušenosti můžu využít právě v dnešní době, která není jednoduchá.

Jaký je váš recept na to, jak se stát úspěšným manažerem?

Chtít zrealizovat i to, co se v první vlně zdá nemožné. Realizovat to, co se v první fázi zdá, že udělat nejde, pakliže v tom člověk vidí význam a cíl. Základem je nevzdávat se a jít za svým cílem. Je potřeba se stále posouvat dál a dál.

A jak byste se charakterizoval jako šéf?

To by asi bylo lepší, kdyby mě charakterizovali mí kolegové. Snažím se být férový šéf. Ale určitě i přísný, protože si myslím, že to je v každodenním boji, kterým logistika je, potřeba.

Tento rozhovor vznikl na kongresu Eastlog 2020. Jak se vám letošní ročník líbil?

Na letošním Eastlogu jsem zavzpomínal na svou přednášku z roku 2014, kdy jsem se kongresu zúčastnil poprvé. Tyto akce se mi velice líbí. Kromě programové části je to skvělá možnost, jak se potkat i s dalšími partnery a probrat aktuální možnosti, aktuální situaci.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required