
Kongres SLOVLOG už čtrnáctým rokem neodmyslitelně patří k obchodním a společenským akcím slovenského logistického trhu. Dvoudenní kongres je organizován společností Atoz Group a věnuje se novinkám a trendům logistického průmyslu. Kongres SLOVLOG je rovněž ideálním místem k debatě o logistickém světě, vázaní nových obchodních kontaktů a představuje inspiraci pro budoucí kroky v oblasti logistiky. Letošní čtrnáctý ročník SLOVLOG proběhne 22. – 23. října v hotelu Senec v Senci.
Hlavní téma: „Náš zákazník, náš pán“
Zní to tak jasně a jednoduše, přesto nejde o samozřejmost. Existuje mnoho příležitostí, které jsou často pomyslným jazýčkem na vahách při rozhodování o úspěchu nebo neúspěchu. Chcete vědět, jak a o čem přemýšlejí „páni“, jaké jsou jejich očekávání od dodavatelů a v čem dodavatelé logistických služeb zbytečně selhávají? A v čem tkví jejich příležitost? Často nejde totiž jen o cenu.
Ne jeden, ani dva, ale hned tři úvodní řečníci
Úvodní řečníci budou mluvit hlavně o pohledech největších logistických zákazníků. Jak vnímají hlavní téma kongresu SLOVLOG „Náš zákazník, náš pán“ tedy největší hráči v rámci svých odvětví? To se dozvíme na kongresu. Zákazníci jsou však nároční, protože i jejich „zákazníci“ mají vysoké nároky – to je prostě základ dodavatelského řetězce. Co od nás však naši zákazníci chtějí? Co očekávají „páni“ od logistických dodavatelů? Jaké specifika má slovenský logistický trh v porovnání s trhy v jiných zemích? Odpovědi na tyto a další otázky budou poskytnuty v klíčových projevech zástupců tří největších společností ve třech nejdůležitějších odvětvích hospodářství (maloobchod, FMCG a automotive).
Workshopové sekce: Retailog, Autolog, Log-In
Kongres SLOVLOG nabízí tři workshopy plné informací a inspirací pro logistické profesionály. Sekce Autolog je věnována automobilovému průmyslu, protože automotive je velkým zákazníkem celého sektoru logistiky. Sekce Retailog se věnuje maloobchodu, e-commerce a FMCG ve spolupráci se Svazem obchodu ČR a Slovenskou aliancí moderního obchodu. Sekce Log-In je zaměřena zejména na nejnovější inovace produktů i projektů v logistice.
Závěrečný řečník: mistr etikety Ladislav Špaček
Kongres zakončí mistr etikety Ladislav Špaček, český spisovatel, televizní novinář, moderátor, pedagog a v neposlední řadě také bývalý tiskový mluvčí prezidenta Václava Havla, a to s přednáškou „Náš zákazník, náš pán“. Všichni jsme něčí zákazníci a komunikace se zákazníky má jasná pravidla. Když víte, jak se kdy vhodně zachovat, a mnohdy stačí opravdu maličkost, tak vám to může otevřít dveře k lepšímu vnímání vašich partnerů v komunikaci. To samozřejmě může mít snadno pozitivní vliv na váš byznys. Díky jeho prezentaci se dozvíte tipy pro úspěšnou komunikaci se zákazníky, ale také s vašimi kolegy. Prozradí také, jak se šarmem a efektivně zvládnout i jednání s na první pohled ne dobře naladěným zákazníkům. Dozvíte se, jak komunikovat se zákazníky, aby se cítili jako páni.
Bohatý program v duchu networkingu
Kongres nabízí mnohem více než jen přednášky osobností ze světa ekonomiky a logistiky. Dobrým příkladem je BizLOG, série organizovaných setkání mezi účastníky a partnery akce. Tyto zajímavé setkání se konají během přestávky na oběd. 10-minutové diskuse jsou uspořádány organizátory a umožňují oběma stranám rychle posoudit, zda má smysl plánovat podrobněji setkání později.
To však není zdaleka vše! Těšit se můžete i na předání Ocenění LOG-IN 2020, které proběhne na galavečeru logistických inovací po skončení odborného programu kongresu. O co se jedná? Součástí podpory inovací v logistice je bezpochyby ocenění těch nejlepších. Právě proto přichází zmiňované Ocenění LOG-IN, čili ocenění těch nejlepších inovací ze slovenského logistického trhu za rok 2020. Která společnost vyhraje ve čtyřech základních kategoriích (Technická a technologická inovace roku, Projektová inovace roku, Inovace v logistických realitách, Fachman roku), se dozvíme 22. října 2020 v Senci.
Na závěr výjimečného logistického akce přichází Logistický Business Mixer – neformální networkingový večer, který je taktéž ideálním místem pro utužení stávajících a navázání nových byznys kontaktů. Součástí večera je mimo jiné raut, živá hudba, bar s míchanými nápoji, ochutnávka vína, hry a soutěže. Takže bude prostor po odborných částech kongresu i na relax, příjemné diskuse a navázání nových obchodních vztahů.
Druhý den kongresu se bude nést ve znamení SEELOGu, během kterého účastníci logistické akce roku dostanou unikátní příležitost navštívit výrobní závody vybraných partnerů kongresu s odborným výkladem. Návštěvníci získají šanci vidět celý výrobní proces a lépe pochopit výhody těchto produktů i celou problematiku, a zároveň dostanou podruhé šanci diskutovat o otázkách týkajících se obalového průmyslu s profesionály a kolegy z oboru.
Registrujte se již nyní
Přípravy kongresu jsou v plném proudu i přes krizi, která zasáhla trh. Program se plní rychle a jména nových řečníků odhalujeme takříkajíc každý týden. Proto doporučujeme registrovat se k odběru newsletteru kongresu na www.atozregistrace.cz/slovlog, nebo sledovat webovou stránku kongresu: www.slovlog.sk. Pokud již víte, že nemůžete na kongresu chybět, můžete se už nyní registrovat na www.slovlog.sk/registracia.