logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos...
  • Česmad Bohemia: Stane se nákladní silniční doprava luxusní službou? Pohled na rychle rostoucí...
  • Jindřich Kadeřávek: Softwarové řízení skladu je zásadní pro úspěch projektu automatizace Česká...
  • Shape Corp. spouští výrobu v průmyslové zóně Panattoni Park Pilsen West II v Nýřanech Dodavatel...

ROZHOVOR: SSI podporuje průmysl a logistiku

16. dubna 2020
Komerční sdělení 0
1587
ROZHOVOR: SSI podporuje průmysl a logistiku

V současném období náročném pro logistiku a průmysl je důležité, aby ve skladech a továrnách bezchybně fungovala veškerá technika a systémy. O podrobnostech hovoří Elie Zita, výkonný viceprezident pro zákaznický servis společnosti SSI SCHÄFER.

Nový koronavirus má velký dopad na celý průmysl. SSI SCHÄFER je jednou z předních společností v oblasti intralogistiky. Jak v těchto těžkých dnech podporujete své klienty na evropském trhu včetně českého a slovenského?

Rychle se rozšiřující nový koronavirus způsobil situaci, se kterou je obtížné se vyrovnat. Můžeme však ovládat způsob, jakým na ni budeme reagovat. Už několik týdnů na denní bázi spolupracujeme s interními a externími zdroji, abychom zhodnotili současnou situaci a vyvodili důsledky pro naše zaměstnance, zákazníky i celou společnost. Interní pracovní skupina je v úzkém kontaktu s našimi globálními produkčními týmy a na základě nejnovějších zpráv přehodnocuje svůj postup tak, aby implementovala rychlá protiopatření. Pokračujeme v podpoře zákazníků formou zjišťování aktuálních plánů nebo konzultování nových projektů. Konzultační a podpůrné činnosti probíhají především telefonicky nebo virtuálně pomocí videokonferencí, aby se minimalizovalo riziko šíření infekce. Také jsme zavedli digitální sadu nástrojů pro plánování zákaznických systémů v reálném čase (Customer Service & Support). A co je nejdůležitější, ujišťujeme, že navzdory současným výzvám mají zákazníci naše služby a podporu nonstop k dispozici.

Co vaši klienti v současnosti nejvíce požadují?

Jednoduše spolehlivost a kontinuitu. Díky mezinárodní přítomnosti můžeme oba atributy zaručit i v těchto těžkých dobách. Umíme nakombinovat všechny mezinárodní servisní skupiny a pokračovat tak v poskytování vysoce kvalitních vzdálených služeb, a to v režimu 24/7. V současné situaci jsme plně soustředěni na zařízení potřebná k údržbě všech kritických systémů, jako jsou farmaceutická distribuční centra a podniky související se zdravotnictvím. Stejně tak důležité jsou sektory maloobchodu a velkoobchodu s potravinami.

Zmínil byste některé typy technické a zákaznické podpory, které mohou zákazníci nyní využívat?

I v náročných časech fungují naše reaktivní a podpůrné služby nepřetržitě sedm dní v týdnu. Prostřednictvím jediného čísla horké linky, e-mailu nebo našeho systému sledování incidentů (Incident Tracking System), založeného na procesech kompatibilních s ITIL, přistupují zákazníci k celé škále služeb a v případě potřeby získávají rychlou podporu. Servisní technici také nabízejí pokročilou vzdálenou údržbu. Zde bych rád vypíchl systém SSI Augmented Support, který v reálném čase funguje jako multifunkční mobilní video komunikační platforma. Zajišťuje časově a nákladově efektivní odstraňování problémů a opravy. Je-li však nutná osobní návštěva, naši zaměstnanci přijedou přímo k zákazníkovi za předpokladu, že to umožní platná nařízení a bude zajištěna bezpečnost našich pracovníků.

Uvedl byste konkrétní případ fungování některé z nabízených podpůrných služeb?

Vezměme příklad SSI Augmented Support. Technik na místě aktivuje tento systém, který naváže spojení se servisním centrem SSI SCHÄFER. Ihned po připojení může začít odstraňování problémů. Naši specialisté se podrobně podívají na hlášené chyby a přímo asistují technikům na místě u zákazníka, kteří problém fyzicky odstraní. Výsledkem je rychlé a efektivní řešení problémů, minimální prostoje, a tím i zlepšené pracovní procesy. Díky této službě nabízíme nejen lepší dosažitelnost a dobu odezvy, ale rovněž snižujeme počet servisních cest a z hlediska udržitelnosti také emise oxidu uhličitého.

Jaká jsou specifika preventivní služby?

Spoléhat se pouze na rychlé dodávky náhradních dílů a krátkou dobu odezvy již nestačí. Od reaktivního servisu, během něhož podle potřeby měníme nebo opravujeme komponenty, se posouváme k preventivní údržbě. Naším záměrem je maximálně bránit výpadkům systému. Preventivní údržba tak může zahrnovat například výměnu opotřebovaných dílů v předem definovaných intervalech. Pro definování těchto intervalů musí být důkladně analyzováno velké a komplexní množství dat.

Speciálně vyškolení servisní technici SSI SCHÄFER provádějí preventivní údržbové práce pomocí počítačového systému řízení údržby (SSI SCHÄFER CMMS – Computerized Maintenance Management System). Usnadňuje digitální plánování a řízení všech nezbytných údržbových kroků a stisknutím jednoho tlačítka vizualizuje činnosti, které již byly provedeny. Neustálá výměna dat mezi všemi prvky zajišťuje vytvoření konzistentní databáze pro analýzy, hodnocení a udržitelné řízení údržby. To zase znamená, že potenciál optimalizace může být plně využit a náklady mohou být postupně snižovány. Systém zákaznického servisu a podpory Customer Service & Support 4.0 jde ještě dál. Prediktivní údržba umožňuje zavést strategii údržby se servisními intervaly, které jsou ještě předvídatelnější a přizpůsobitelnější potřebám zákazníků.

Jsou v současné době plně dostupné náhradní díly?

Našim obchodním partnerům poskytujeme neustálou a komplexní dodávku náhradních dílů z celého světa. Naše služby zahrnují vytváření seznamů náhradních dílů, sestavování balíčků náhradních dílů, zpracování objednávek a dodávek a opravy komponent. Balíčky dílů obsahují jak komponenty nezbytné pro funkčnost systému, tak běžné náhradní díly a spotřební materiál, které jsou potřebné po dobu záruky. Dále vytváříme pakety komponent přesně na míru v závislosti na specifické skladbě daného systému. Zákazníci mohou objednávat náhradní díly nonstop prostřednictvím našeho internetového obchodu. Komponenty jsou dodávány v garantovaném čase a za pevně dané ceny. Kromě toho internetový obchod poskytuje dokumentaci pro daný systém (archiv objednávek) a v případě konce životnosti určitého dílu aktivně nabízí vhodné alternativy.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny Společnost PST CLC Mitsui-Soko nabízí volné skladové kapacity a zajištění skladování, dopravy a celních služeb. Aktuálně nabízí skladové kapacity a služby v Pohořelicích u Brna. Pro podrobnější informace volejte na číslo +420 720 037 828 nebo pište na e-mail obchod@pst-clc.cz. A další informace: společnost PST CLC Mitsui-Soko […]

Compas automatizace na MSV 2023 v Brně

Společnost Compas automatizace na Mezinárodním strojírenském veletrhu, který se koná 10.–13. 10. 2023 v Brně, představí: DIGITÁLNÍ TOVÁRNU S ROBOTY – ukázka realizace investičních celků a výrobních linek, plně automatizovaných s digitální nadstavbou (MES) Plně digitalizované plánování, řízení a monitoring diskrétních i dávkových výrob REALIZOVANÁ ROBOTICKÁ PRACOVIŠTĚ – ukázky konstrukce strojů, linek a implementace robotů/cobotů Prezentace […]

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu Poptávka po kolech se z různých důvodů v čase výrazně mění. Jednou je kol málo, podruhé moc, jednou chybí součástka pro výrobu, podruhé není odbyt. Výrobce komponent na kola z Kalifornie však společně s německou logistickou firmou úspěšně zvládají takové výzvy a část výroby od loňského roku realizují v Ejpovicích […]

Plastové boxy v uzavřeném oběhu – praktická řešení od skupiny Utz pro skladování a logistiku

Plastové boxy v uzavřeném oběhu – praktická řešení od skupiny Utz pro skladování a logistiku Na základě zkušeností týmu společnosti Georg Utz sp. z o.o. napovíme, jak vědomě vybírat opakovaně použitelné plastové boxy, které jsou používány v továrnách v logistických a přepravních procesech. Nejčastěji se s nimi setkáváme v automobilovém průmyslu, obchodu a e-commerce, a také v potravinářství […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required