Přesně dvě desítky let můžou zákazníci na označení svých triček, mikin i bund vidět černou siluetu orla symbolizujícího ústeckou společnost ADLER Czech, která reprezentuje severočeský region ve více než 25 zemích Evropy a také na území Asie. Firma věnuje značnou pozornost logistice a v Ostravě má velké distribuční centrum, jež je díky osazení fotovoltaickými panely v podstatě energeticky soběstačné.
Společnost byla založena v závěru roku 1999 spolužáky ze střední školy, Martinem Hausenblasem a Pavlem Neumannem. Ti jsou dodnes jedinými dvěma akcionáři. Začali s budováním reklamní agentury, ale nakonec zvolili jinou cestu ve formě výroby a prodeje kvalitního reklamního textilu. Následující rok dorazil z Číny první kontejner 32 tisíc triček, která byla prodána za pouhých 14 dní. Počátek nového století byl rozhodující pro hledání nových obchodních příležitostí a rozvoj distribuční sítě na území České republiky. Firma si pronajala své první skladové prostory v objektech ústeckého pivovaru a dovoz triček dosáhl za rok 16 kontejnerů.
Slovem expanze lze charakterizovat další rozvoj společnosti založené na B2B, e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a kvalitních zákaznických službách. V roce 2015 firma zahajuje první expedice zboží ze supermoderního logistického centra Business Park ADLER, které bylo vybudováno na území původního ostravského brownfieldu.
Dnes je společnost ADLER s více než miliardovými ročními tržbami významným hráčem na trhu značkového reklamního textilu v řadě evropských zemí. Své objekty, jimiž jsou nová administrativní budova v Ústí nad Labem – Skoroticích a již zmíněné logistické centrum v Ostravě, vybavuje ADLER sofistikovanou technologií zajišťující úsporu energií. Firma zaměstnává dohromady přes 300 lidí.