Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali.
„Před dvěma lety jsme jmenovali Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše dočasnými marketingovými řediteli. Jejich úkolem bylo vést marketing do doby, než najdeme nového marketingového ředitele. Jak šel čas a naše hledání neneslo požadované ovoce, začalo se ukazovat, že kluci vedou marketing nad očekávání dobře, že se velmi dobře doplňují,“ komentuje Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.
Jan Sadílek (34) vystudoval elektrotechnickou fakultu na ČVUT a právo na UK. Do Alzy nastoupil v roce 2014 se zkušenostmi z vlastního e-commerce byznysu. Z pozice senior display specialisty se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele.
Jaroslav Kotápiš (30) vystudoval výpočetní techniku na SSPŠ. Na pozici marketingového ředitele se vypracoval doslova od píky – do Alzy nastoupil v listopadu 2008 na pozici telefonního operátora. Po dvou letech přešel na oddělení marketingu, kterému v různých pozicích zůstal věrný dodnes.
Mít dva manažery na jedné pozici není pro Alzu neobvyklé – dva ředitelé vedou například i oddělení IT.