logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos...
  • Česmad Bohemia: Stane se nákladní silniční doprava luxusní službou? Pohled na rychle rostoucí...
  • Jindřich Kadeřávek: Softwarové řízení skladu je zásadní pro úspěch projektu automatizace Česká...
  • Shape Corp. spouští výrobu v průmyslové zóně Panattoni Park Pilsen West II v Nýřanech Dodavatel...

The Prostor rozšiřuje spolupráci s mezinárodní platformou Storefront

9. října 2018
Zpravodajství 0
893
The Prostor rozšiřuje spolupráci s mezinárodní platformou Storefront

Praha následuje současný trend rozvoje krátkodobých komerčních pronájmů a řadí se po bok světových metropolí jako New York, Londýn, Hongkong či Milán, kde je již v současnosti Storefront etablován. Rozvíjet obchodní příležitosti v Česku se rozhodl ve spolupráci s tuzemským projektem The Prostor, kterou rozvíjí realitně-poradenská společnost 108 AGENCY.

Firma působící globálně v oblasti krátkodobých pronájmů komerčních prostor, americká společnost Storefront, navázala partnerství s českým start-upem The Prostor za účelem nabídnout klientům možnost netradiční prezentace jejich produktů či služeb formou originálních pop-up eventů. Cílem je představit zákazníkům novinky v nabídce, a to v neobvyklém prostředí mimo tradiční retailové prostory.  Pro společnosti z oblasti módy, designu ale například i výrobce elektroniky či automobilů představují pop-up eventy vítané rozšíření tzv. offline marketingu.

„Spolupráce se Storefront nám přináší příležitost nabídnout atraktivní pražské prostory i v globálním měřítku a napomáhá tak prezentaci zahraničních značek v České republice. Již nyní registrujeme vysoký zájem o námi nabízené prostory ze strany zahraničních subjektů, spojení sil se Storefront tak bylo pro nás logickým krokem,” uvádí Dušan Hříbal, director The Prostor.

Storefront v současné době působí ve více než 15 světových metropolích napříč Spojenými státy, Evropou i Asií. Praha tak na starém kontinentu doplňuje Amsterdam, Milán či Paříž a Londýn. Portfolio měst se nadále dynamicky rozšiřuje. Koncept krátkodobých komerčních pronájmů je svým principem podobný populární platformě Airbnb, specializované na krátkodobé ubytování. V on-line nabídce si zájemce vybere vhodný komerční prostor dle svých požadavků a časových možností. Není přitom fixován dlouhodobostí nájemní smlouvy tak, jako tomu bývá u tradičních retailových ploch, kde smlouvy zpravidla bývají uzavírány jako víceleté. Díky tomu mohou nejen zavedené, ale i začínající společnosti otestovat trh a zájem o jejich produkty, přičemž za standardních podmínek by pro ně vlastní plocha byla finančně nedosažitelná.

„Jsme nadšení z příležitosti nabízet Prahu v rámci stále rostoucího portfolia Storefront. Vnímáme obrovský potenciál města jak z hlediska nabídky celé řady mimořádných objektů, tak také z pohledu vysokého zájmu zákazníků o nové služby,“ uvádí Mohamed Haouache, spoluzakladatel a CEO Storefront.

V českém prostředí je výraznější vlaštovkou rozvoje konceptu pop-up švédská nábytkářská společnost IKEA, která v nedávné době otevřela ve spodní části Václavského náměstí dvoupodlažní pop-up studio zaměřené na posílení vnímání značky IKEA.

„V tuzemsku není dosud prezentace formou pop-up příliš rozšířena, naším cílem tak je popularizace tohoto konceptu a dále také rozšíření portfolia exkluzivních prostor. Nezabýváme se přitom pouhým vyhledáním prostor, ale také návrhem a realizací samotného pop-up storu. V tomto ohledu jsme navázali spolupráci s renomovaným studiem deFORM, které se designově podílelo například na akcích pro Nike či Heineken,“ dodává Dušan Hříbal.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Error fetching XML

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny Společnost PST CLC Mitsui-Soko nabízí volné skladové kapacity a zajištění skladování, dopravy a celních služeb. Aktuálně nabízí skladové kapacity a služby v Pohořelicích u Brna. Pro podrobnější informace volejte na číslo +420 720 037 828 nebo pište na e-mail obchod@pst-clc.cz. A další informace: společnost PST CLC Mitsui-Soko […]

Compas automatizace na MSV 2023 v Brně

Společnost Compas automatizace na Mezinárodním strojírenském veletrhu, který se koná 10.–13. 10. 2023 v Brně, představí: DIGITÁLNÍ TOVÁRNU S ROBOTY – ukázka realizace investičních celků a výrobních linek, plně automatizovaných s digitální nadstavbou (MES) Plně digitalizované plánování, řízení a monitoring diskrétních i dávkových výrob REALIZOVANÁ ROBOTICKÁ PRACOVIŠTĚ – ukázky konstrukce strojů, linek a implementace robotů/cobotů Prezentace […]

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu Poptávka po kolech se z různých důvodů v čase výrazně mění. Jednou je kol málo, podruhé moc, jednou chybí součástka pro výrobu, podruhé není odbyt. Výrobce komponent na kola z Kalifornie však společně s německou logistickou firmou úspěšně zvládají takové výzvy a část výroby od loňského roku realizují v Ejpovicích […]

Plastové boxy v uzavřeném oběhu – praktická řešení od skupiny Utz pro skladování a logistiku

Plastové boxy v uzavřeném oběhu – praktická řešení od skupiny Utz pro skladování a logistiku Na základě zkušeností týmu společnosti Georg Utz sp. z o.o. napovíme, jak vědomě vybírat opakovaně použitelné plastové boxy, které jsou používány v továrnách v logistických a přepravních procesech. Nejčastěji se s nimi setkáváme v automobilovém průmyslu, obchodu a e-commerce, a také v potravinářství […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required