Společnost Zásilkovna, která poskytuje komplexní logistické služby pro internetové obchody, byla spotřebiteli a odbornou porotou oceněna jako Czech Superbrands 2018. Zásilkovna se tak zařazuje mezi nejpopulárnější značky v ČR. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
„Jsem potěšena, že jsme se ocitli ve společnosti těch nejlepších značek v České republice a získali důvěru jak odborné poroty, tak především spotřebitelů. Titul Czech Superbrands 2018 je oceněním všech našich zaměstnanců a franšízantů – výdejních míst, kterým na našich zákaznících záleží. Díky nim všem posouváme každý den hranice našich možností o kousek dál a ze Zásilkovny je dnes lídr svého oboru v ČR a firma dobývající další trhy EU, “ říká zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.
Společnost Zásilkovna rostla kontinuálně během 7 let a v roce 2017 dosáhl její obrat 470 milonů korun. Očekávaný obrat v roce 2018 činí 840 milionů korun. Cílem pro letošní rok je pokrýt službami všech 28 zemí Evropské unie. V minulém roce přepravila Zásilkovna přes 7 milionů zásilek, letos jich plánuje přepravit až 12 milionů.
Program Superbrands
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.
Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Kdo získává titul
Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.
Společnost Bisnode, globální poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci, kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.