Novým ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky v e-shopu Alza.cz se stal Miroslav Tesař. Na uvedenou pozici byl jmenován po jedenapůlletém působení ve firmě.
Prodejní síť je poměrně úzce propojena s oddělením péče o zákazníky, proto se management společnosti rozhodl tyto dvě agendy propojit jedním ředitelem. Miroslav Tesař vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze. Ve společnosti působí od léta 2016 – potvrzuje tak vizi Alzy, že rychlou kariéru ve firmě s typickými rysy start-upu může zažít na vlastní kůži každý pracovitý a šikovný nadšenec.
„Nejdůležitější pro nás v tuto chvíli je udržet rostoucí trend zákaznické spokojenosti, a to jak na pobočkách, tak na podpoře. Čeká nás náročné období optimalizování procesů a vytvoření strategie péče. V rámci nových konceptů klademe důraz na dostupnost, rozvoj a vzdělávání v obou odděleních tak, aby kolegové byli schopni zákazníkům poskytnout co nejrychleji maximálně kvalitní podporu a poradenství,” řekl Miroslav Tesař.
Agendu customer care převzal Miroslav Tesař po Martinu Lakomém, jenž se po 14 letech rozhodl pro změnu a nyní se věnuje poradenství. Tesař bude mít v nové roli na starosti nejen vedení a řízení celé prodejní sítě (provozovny, showroomy v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku), ale i oddělení, která zajišťují chod a podporu prodejní sítě – rozvoj, vzdělávání, projektový tým, péči o zákazníky a reklamace. Celkem bude zodpovídat za zhruba 700 lidí (přes 400 prodejní síť a téměř 300 customer care).
Miroslav Tesař (37) pochází z Moravy. Je ženatý, má tříletého syna. Ve volném čase rád hraje šachy nebo se věnuje zimním sportům či bojovému umění jiu-jitsu.