Online supermarket Rohlik.cz spustil nový způsob doručování. Pod názvem Chlebníky nabízí speciální termoizolační boxy, do kterých mohou jeho kurýři doručit objednávku i v nepřítomnosti zákazníka. Kromě toho v září exkluzivně zařadil do své nabídky sortiment výrobků od společnosti Marks & Spencer, které jsou díky němu v Česku poprvé dostupné přes internet, a také zavedl pravidelné tematické týdny.
Jsou to už tři roky, kdy byl v Praze zahájen provoz oblíbeného online supermarketu Rohlik.cz. Za tu dobu se rozrostl do dalších 6 českých měst a stihl vyřídit celkem 1,7 milionu objednávek, ve kterých nechybělo ani 1,5 milionu rohlíků. Ve stále se rozšiřujícím sortimentu dnes jeho zákazníci najdou už přes 12.000 položek. Rohlík se tak v současnosti blíží ročnímu obratu ve výši dvou miliard korun.
Podzim ve znamení novinek
Poslední z inovací jsou tzv. Chlebníky, tedy nová služba, která má zákazníkům ještě více usnadnit příjem objednaných nákupů. Díky nim mohou kurýři Rohlik.cz zanechat nákup bezpečně uložený před domem, aniž by na jeho převzetí musel zákazník v přesně určený čas čekat. Zatím se jedná o testovací provoz.
„Chtěli jsme zákazníkům nabídnout ještě flexibilnější doručování než dosud, aby nemuseli zbytečně přizpůsobovat svůj čas nákupům, ale aby se nákupy naopak přizpůsobily jim. První ohlasy od zákazníků jsou nadšené,“ uvedl zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.
Od září běží také pravidelné tematické týdny. „Zatím jsme vyzkoušeli italský týden, vinobraní a týden s potravinami Marks & Spencer, které měly velký úspěch. Nyní připravujeme XXL týden nebo týden zaměřený na pečení a cukroví,“ prozradil Tomáš Čupr.
V nedávné době tento internetový supermarket spustil rovněž exkluzivní prodej výrobků Marks & Spencer. V nabídce Rohlik.cz se zatím objevilo 150 bestsellerů oblíbeného britského výrobce, který u nás poprvé nabídl své výrobky online a zpřístupnil je tak i zákazníkům v některých českých městech, kde zatím nebyly k dostání.