Aplikace M2C Support, kterou vytvořila česká společnost zabývající se integrovaným facility managementem, přichází po roce s rozšířením. Reflektuje tak podněty od klientů i zaměstnanců, kteří s aplikací intenzivně pracovali v provozu na jednotlivých objektech.
Nová verze aplikace umožňuje uživatelům zaznamenávání fotografií i textů, zrychluje a zjednodušuje komunikaci mezi klientem a společností M2C. Očekávání a přání klientů jsou rychleji vnímány a je možné na ně reagovat ze strany pracovníků M2C v reálném čase.
Aplikace M2C Support je vhodná pro provozovatele logistických a průmyslových skladů, ale i pro správu administrativních budov a obchodních center. Jejím účelem je individuální podpůrný a zároveň kontrolní
systém při komunikaci běžných i kritických situací na objektech podle preference jejich důležitosti.
Zároveň tato aplikace slouží k pravidelnému zasílání novinek v oblasti facility a bezpečnosti od odborníků M2C. Klienti mají díky aplikaci i všechny aktuální kontakty svého poskytovatele služeb a osob odpovědných právě za jejich objekt. Aplikace pracuje v online režimu přes API (Application Programming Interface), který zajišťuje přenos dat s tzv. back-endem, což je v tomto případě unikátní bezpečnostní software M2C.
Aplikace je ke stažení zdarma na portálech Appstore i Googleplay a je určena pro zařízení s operačními systémy iOS7+ a Android 4.0/4.1+. Slouží jen klientům společnosti M2C, kteří automaticky dostanou své přihlašovací údaje.