„Od spuštění této prémiové služby, které proběhlo před rokem, jsme zdvojnásobili počet terminálů v síti a významně se zlepšily naše dodací lhůty. S přesně určenými dny doručení a s rychlými přepravními časy je Eurapid preferovaným řešením pro naše zákazníky působící v oblasti technologií, automobilového průmyslu, vědy a zdravotnictví,“ řekl Amadou Diallo, generální ředitel DHL Freight a dodal, že DHL Freight bude nadále službu rozšiřovat tak, aby mohl nabídnout plné evropské pokrytí.
Přepravní síť DHL je rozšířena o jeden terminál ve Francii, Velké Británii, Itálii, Maďarsku, Polsku, Španělsku a na Slovensku. Dodatečně byly začleněny do sítě dva terminály v Portugalsku (Lisabon a Porto). Společnost se snaží připojit na základě aktuální situace na trhu a dle poptávky zbývající terminály do konce roku 2015.
Zásilky Eurapid jsou odbavovány prioritně za účelem zkrácení celkové dodací lhůty. Zásilky lze snadno sledovat pomocí nástroje DHL Active Tracing a jejich doručení probíhá podle stanoveného časového harmonogramu. Kromě toho společnost DHL poskytuje zákazníkům služby Eurapid i speciální tým operátorů zákaznického centra, který vyřizuje objednávky, nejrůznější požadavky klientů a kalkulace. Tento servisní tým průběžně sleduje včasné doručování zásilek a aktivně informuje zákazníky o stavu zásilky s cílem zajistit maximální úroveň transparentnosti celého procesu. Služba Eurapid rovněž zahrnuje monitoring po celou dobu přepravy, vyzvednutí zásilky týž den u objednávek před dvanáctou nebo automatické pojištění zásilky již v ceně přepravného.