logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Dachser v Kladně dokončil hrubou stavbu haly pro překládkový sklad Logistický provider Dachser...
  • Roboty zaskladňují a vyskladňují textil Společnost Malfini se ve svém distribučním centru...
  • DLC Napajedla zásobuje vybrané prodejny Enapo Společnost DLC Napajedla zásobuje od října...
  • Vánoční e-commerce se letos „nakopne“ později, dotkne se to i logistiky Období Vánoc je tradičně...

Distribuční centrum společnosti CWJ24 bude řízeno pomocí DCIx WMS

30. října 2014
Sklad 0
1095

CWJ24 je jihomoravský 3PL specializující se na logistiku kosmetiky v České republice. Pro své zákazníky zajišťuje dodávky od luxusní až po masovou kosmetiku. Kosmetika do DC je dovážena nejčastěji paletově, kamionovou přepravou ze zemí EU. Odběrateli zboží z DC jsou zejména sítě parfumerií, sítě drogerií, kosmetické a kadeřnické salony, ale také hypermarkety nebo nezávislí prodejci.

Jednotné řešení pro správu skladů

Společnost CWJ24 hledala spolehlivé řešení pro provoz DC. Dosud využívala vlastními silami vyvinutý WMS. Chtěla proto systém, který bude snadný a lehce přizpůsobitelný aktuálním rychle se měnícím zákaznickým požadavkům, a dodavatele, který se na společnosti nebude učit. Výběrové řízení vyhrála společnost Aimtec s produktem DCIx WMS. Aimtec má dlouholeté zkušenosti s podporou procesů v oblasti komplexního zajištění logistiky v segmentu distribuce.

DCIx WMS umožní podrobnější sledování skladových pohybů, poskytne lepší uspořádání zboží v regálovém skladě a zpřehlední práci s přijímanými paletami. Palety se skládají z větších a menších krabic, které budou označeny SSCC etiketami, čímž se zajistí  efektivnější manipulace, sledování pohybů šarží a vychystávání. K vychystávání slouží skluzové regály. Obsluha disponující prstovými scannery bude v procesu vychystávání navigována systémem pro zboží a postupně naplní vychystávací vozíky jednotlivými položkami.

Zásilka bude před předáním finálnímu přepravci zvážena a zkontrolována na úrovní čárového kódu zboží. Údaje o váze zásilky budou porovnány se skutečnou váhou. V DCIx WMS budou připraveny procesy pro vytváření reklamních a akčních balíčků, tzv. kitting, tvorbu marketingového materiálu, úpravy prodejních stojanů a přípravu speciálních akcí typu GWP (Gift with Purchase) a PWP (Product with Purchase). Součástí projektu je rovněž napojení DCIx WMS na ERP zákazníků společnosti CWJ24 přes integrační můstky. Z důvodu velké sezónnosti uskladněného sortimentu a vysoké volatility zátěže DC klade CWJ24 důraz na efektivní řízení kapacit a zejména lidských zdrojů během celého roku.

Integrace DCIx WMS na zásilkové společnosti

Nasazení zvoleného řešení DCIx WMS proběhne během 3 měsíců. Do konce letošního roku bude provedena analýza stávajícího stavu s návrhem na zlepšení. Instalace warehouse management systému bude zahájena v lednu 2015 se startem ostrého provozu na konci března téhož roku. Projekt se skládá ze dvou hlavních fází. Cílem první fáze je nahrazení původní funkcionality stávajícího WMS. V druhém kroku se bude jednat o rozšíření o nové procesy, například příjem na základě SSCC etiket a elektronického avíza (EDI zprávy DESADV), práce se zápůjčkami nebo fakturace za úkon. Předmětem další spolupráce bude integrace systému DCIx WMS na poskytovatele přepravních a zásilkových služeb, například PPL a DPD.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Brno na vyžádáníPodívat se ➜Rudná na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Jeneč na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Praha 265 Kč za m2/měsícPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání

Případová studie Kardex: Automatizace skladu zvýšila o polovinu produktivitu vychystávání Firma BD Sensors je českým dodavatelem elektronické tlakoměrné techniky a hledala řešení, jak zlepšit využití skladové plochy a zvýšit produktivitu a přesnost vychystávání. Případovou studii představil Viktor Frnka, marketingový manažer společnosti Kardex. Jaké řešení jste v BD Sensors zvolili? Nový systém navržený společností Kardex se skládá z […]

Analytika návštěvnosti jako klíč k úspěchu

Analytika návštěvnosti jako klíč k úspěchu Když se setkají dva profesionálové z oblasti automobilového průmyslu a technologií, výsledkem může být inovativní řešení přinášející revoluci v oboru. Takovým případem je i spolupráce mezi společností AutoPalace a Innovis, technologickou divizí M2C. V dnešní digitální éře je měření návštěvnosti showroomu klíčové pro optimalizaci marketingových strategií. Ačkoli kamerové systémy slouží […]

Enabling the Flow of Trade 

Enabling the Flow of Trade  Vlastníme, spravujeme a stavíme logistické nemovitosti v klíčových dopravních uzlech a v blízkosti hlavních aglomerací celé Evropy. Díky portfoliu nemovitostí čítajícímu 20 milionů metrů čtverečních skladových ploch a 16 zemí můžeme pomáhat více než 2000 zákazníkům. Po celé Evropě máme kanceláře s 300 zaměstnanci, takže disponujeme zázemím na správných místech, […]

Jak Triumph o polovinu snížil náklady na energie

Jak Triumph o polovinu snížil náklady na energie Rostoucí náklady na elektrickou energii způsobují, že je v současné době její efektivní využívání v mnoha firmách na prvním místě. Projekt modernizace u výrobce dámského spodního prádla Triumph Group ukazuje, jak cíleně dosáhnout vyšší ziskovosti a zároveň udržitelnosti. Nemusí se hned jednat o nové řešení manipulace s materiálem. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required