Akce pořádaná nákupním rádcem Heureka.cz u příležitosti vyhlášení ankety ShopRoku 2014 je určena primárně pro majitele a provozovatele e-shopů a e-commerce specialisty. Ti se prostřednictvím přednáškových bloků a praktických workshopů dozvěděli nejnovější trendy na poli internetového obchodování, vyslechli si příklady z praxe v případových studiích a mnohé další tipy pro úspěch v e-commerce.
Odborný partner meetingu, společnost DPD CZ, realizoval pro posluchače speciální blok s názvem Cesta do hlubin zákazníkovy duše. Partnerem pro diskuzi byl Ondřeji Vaňhovi Jakub Kohák, který představoval modelového „multi- zákazníka“. „Zajímalo nás, jak zákazníci vnímají náš společný business, co očekávají od nakupování a doručování,“ promluvil Ondřej Vaňha k přítomným představitelům e-shopů.
Jakub Kohák, který v reklamních spotech DPD CZ ztvárnil víc než 10 postav, se při prezentaci vžil do role spotřebitele a odpovídal na dotazy, jak nakupuje na internetu, podle čeho si vybírá e-shop, jaký volí způsob doručení nebo co pro něj jako zákazníka znamená spokojenost.
„Věříme, že náš originální průzkum v přímém přenosu dal přítomným provozovatelům e-shopů užitečné tipy do dalšího podnikání a byl v nabitém programu akce příjemným zpestřením,“ dodal Ondřej Vaňha.